سه شنبه، 03 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990403001
سیروس بزمی
سپاه ناحیه بهمئی در خط مقدم محرومیت زدایی/ کمیته امداد و بهزیستی شهرستان هم در این مسیر پاقدم هستند

به گزارش رهیافت جنوب، نشست هم اندیشی پیشبرد پروژه های محرومیت زدایی شهرستان بهمئی در حوزه عمرانی با محوریت بسیج سازندگی ظهر امروز در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

در این نشست که فرمانده و معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج،روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد (لیکک و ممبی)شهرستان حضور داشتند، مسئولان به راهکارهای تسریع در احداث حمام و سرویس بهداشتی و همچنین واگذاری انشعاب گاز برای محرومان شهرستان پراختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: سال گذشته با تعامل با کمیته امداد و بهزیستی شهرستان توانستیم 74 واحد مسکن محرومین احداث و تحویل دهیم که تسریع در ساخت و تکمیل آنها در نوع خود کم نظیر و اقدامی جهادی بود.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده گفت: امسال هم در فاز اول محرومیت زدایی شهرستان در حوزه عمرانی در نظر داریم با محوریت بسیج سازندگی و تعامل با کمیته امداد و بهزیستی تعداد 200 حمام و سرویس بهداشتی احداث کنیم.

وی افزود: در این فاز 320 سهمیه برای واگذاری انشعاب رایگان گاز برای منزل محرومین در نظر گرفتیم که در شناسایی افراد نیازمند حمایت و یاری مسئولان دو نهاد کمیته و بهزیستی در شهرستان هستیم.

سرهنگ پسنده با تاکید بر لزوم خدمت همه جانبه به محرومان جامعه به عنوان ولی نعمتان واقعی انقلاب، خاطرنشان کرد:سازمان بسیج در خط مقدم جبهه محرومیت زدایی در عرصه های مختلف در حال خدمت است که نمونه شاخص آن را در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، در رزمایش ملی کمک مومنانه مشاهده کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد:با تعامل و همکاری سازنده و بی نظیری که با ادارات شهرستان به خصوص بهزیستی و کمیته امداد داشتیم، توانستیم جزو رده های برتر رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان باشیم.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری و همراهمی کمیته امداد و بهزیستی در پیشبرد طرح های محرومیت زدایی بسیج،گفت:در این مسیر همچنان نیازمند یاری این عزیزان برای تسریع و کیفیت بخشی به پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان بهمئی هستیم.

رئیس کمیته امداد شهر لیکک در این نشست با تقدیر از دغدغه سپاه و بسیج در راستای کمک به محرومیت زدایی، گفت: این یک دغدغه مشترک بین همه نهادهای انقلابی و خدمت رسان است و در این راستا از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف ترسیم شده، دریغ نمی کنیم.

جهاندیده تصریح کرد: تقدیر ویژه دارم از سرهنگ پسنده، فرمانده سپاه شهرستان که در ایام ماه مبارک رمضان تا نیمه‌های شب در کنار ما از مددجویان محروم و مستضعف سرکشی می کرد که این حرکت به عنوان یک حرکت جهادی برای همیشه در ذهن بنده ماندگار شده است.

شجاعی، رئیس کمیته امداد ممبی هم با تقدیر از تلاش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی،گفت:بسیج در حوزه ممبی برنامه های محرومیت زدایی زیادی دارد که در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم که همراه،همیار و هم مسیر آنها برای خدمت به محرومان گام برداریم.

مختاری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان هم که میزبانی این نشست را برعهده داشت،گفت:خدمات جهادی بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی جای بسی تقدیر دارد و بنده هم با تمام توان برای پیشبرد این اهداف همگام آنها هستم.

نظر جدید
پربازدیدها