جمعه، 30 خرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990330001
سیروس بزمی
مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم بسیج هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکس

به گزارش رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، طاعتی پور رئیس اداره گفت:مراسم تودیع ومعارفه مسئول جدید وقدیم بسیج هنرمندان برگزار گردید.

طاعتی پور رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از داودطلوعی مطلق وزحمات چندساله ایشان هدف از پذیرش این مسئولیت ها را خدمت به مردم دانست وگفت:با توجه به اینکه کار بسیج افتخاری وفی سبیل الله است ما باید در خدمت رسانی وحرکت در این مسیر در کنار هم از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
طاعتی پورگفت: بسیج وعضویت در آن را مهمترین مقوله نظام جمهوری اسلامی دانست که بدون هیچ چشم داشتی در همه مراحل خدمت رسانی گوی سبقت را از دیگران ربودند.
وی در پایان به آقای مددی تبریک گفتند وبرایشان آرزوی موفقیت نمودند و از آقای مددی خواست که در کنار هنرمندان وبسیجیان هنرمند در اعتلای برنامه های فرهنگی وهنری نهایت همکاری را با سپاه ناحیه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی داشته باشد.
سروان فرج دهبان نژاد مسئول بازرسی  ناحیه مقاومت بهمئی با بیان نکاتی در مورد بسیج وبسیجی آنرا موهبتی الهی دانست که امروز در جامعه ما نهادینه شده است چرا که کار برای رضای خداوند از حلاوت خاصی برخوردار است که هیچ کار دیگری شیرینی آنرا ندارد چراکه رضایت مردم رضایت  خداوند را در پی خواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود به خدمات انجام شده در بسیج ناحیه مقاومت بهمئی اشاره نمود وگفت :در همین بسیج هنرمندان  طلوعی مطلق کارهای بزرگی انجام دادند که امروز ما با خوشحالی وسربلندی از زحمات ایشان تقدیر وتشکر می نماییم.
آنچه دراین همکاری وهمیاری بسیج مهم است خدمت به مردم در مواردی است که بسیج در آن نقش آفرینی میکند که اگر خوب بنگریم بسیج در تمام عرصه ها وسختی ها در کنار مردم ،دولت ودیگر نهادها سنگ تمام گذاشته است.
وی در ادامه سخنان خود به برخی شاخص های فرهنگی وهنری آقای مددی پرداخت وضمن تبریک به ایشان از وی خواست نهایت تلاش وکوشش خود را در همکاری با همه نهادها به ویژه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بنماید.
در پایان لوح سپاس به پاس زحمات آقای طلوعی تقدیم ایشان نمود‌.

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم بسیج هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکسمراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم بسیج هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکسمراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم بسیج هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکسمراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم بسیج هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکس

نظر جدید
پربازدیدها