سه شنبه، 27 خرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990327001
سیروس بزمی
کرونا و جولان آن در شهرستانی که از کوچکترین امکانات اولیه هم محروم هست / اگر مهار نشود سونامی اتفاق خواهد افتاد که مردم مظلوم و محروم شهرستان بهمئی باید تاوان آن را پس بدهند

رهیافت جنوب/ جهانگیر آشنا

کرونا و جولان آن در شهرستانی که از کوچکترین امکانات اولیه هم محروم هست اگر مهار نشود سونامی اتفاق خواهد افتاد که مردم مظلوم و محروم شهرستان بهمئی باید تاوان آن را پس بدهند.

امروز با برخی از بیماران کرونایی تماس گرفتیم که جویای احوال آنها باشیم متاسفانه گلایه های زیادی  از عدم توجه بیمارستان شهرستان مجاوربه علت حضور بیمار زیادکرونایی تا عدم توجه و نظارت بر وضعیت آنها در شهرستان که ناشی از عدم امکانات و نبود دکتر متخصص در شهرستان که اگر در مهار این وضعیت چاره ای اندیشه نشود فاجعه ای رخ خواهد داد که دود این فقط به چشم مردم مظلوم و محروم بهمئی خواهد رفت.

 استاندار محترم و مسئول محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آیا شهرستان ۴۳هزار نفری باید از این امکانات اولیه و بحق محروم باشد؟

شهرستان بهمئی از داشتن بیمارستان محروم بوده و بسیاری ازبیماران این شهر به شهرهای مجاور مراجعه می‌کنند که همیشه در این وضعیت با مشکلاتی هم روبه رو هستندو مردم این شهر همچنان در انتظار تکمیل پروژه بیمارستان هستند.

 مسئولان محترم: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مطلوب یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته‌های اصلی مردم در هر منطقه‌ای است.
سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه در هر منطقه و جامعه‌ای بوده و وجود مراکز درمانی مطلوب همچون بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مناسب به شهروندان امری بسیار ضروری است.

نبودبیمارستان در شهرستان بهمئی یکی از مشکلات اساسی در حوزه سلامت در این شهر بوده و این مسئله سبب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان این شهرستان شده است.

در شرایط کنونی وضعیت قرمز در استان خوزستان و هم مرزی شهرستان بهمئی با شهرستان های استان خوزستان نبود بیمارستان یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان هست که باتوجه به شدت بیماری در  شهرستان بهبهان و کمبود مکان و امکانات ممکن هست بیماران ما در اولویت دوم قرار بگیرند. 
به دلیل نبود بیمارستان در بهمئی بسیاری از بیماران در این شهرستان به بیمارستان‌های شهرهای مجاور خود از جمله بهبهان و اهواز  مراجعه می‌کنند و بسیار اتفاق افتاده که در نیمه راه فوت میکنند.

احداث و راه‌اندازی بیمارستان مجهز جهت ارائه خدمات درمانی و کاهش میزان مراجعه بیماران به شهرهای مجاور یکی از درخواست‌ها و خواسته‌های اساسی شهروندان بهمیی در سال‌های اخیر از مسئولان بوده است.

پروژه بیمارستان  شهرستان بهمئی چند سال پیش کلنگ‌زنی شد و این پروژه پس از چندسال هنوز به اتمام نرسیده و مردم این شهر همچنان در انتظار تکمیل این پروژه هستند.
لذااز نماینده محترم ولی فقیه استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ومسئولان محترم متولی سلامت و بهداشت تقاضا داریم در روند پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی  سریع تر اقدام شود تا بیماران شهرستان بهمئی بیشتر از این  عذاب سختی در مداوا را هم نداشته باشند.
جهانگیر آشنا 
کارشناس ارشد برنامه ریزی و رفاه اجتماعی

نظر جدید
پربازدیدها