جمعه، 16 خرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990316008
سیروس بزمی
تجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی

به گزارش رهیافت جنوب، از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی تجلیل شد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی در ابتدای این جلسه ضمن گزارش عملکرد بسیج دانش آموزی در مقابله با ویروس کرونا به جشنواره فضای مجازی اشاره کرد.

وی گفت: در راستای آموزش موارد بهداشتی و پیشگیری از طریق فضای مجازی و آموزش از راه دور با هدف غنی سازی اوقات فراغت و افزایش سطح سواد رسانه ای؛ بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی اقدام به برپایی مسابقه بزرگ با هدف مقابله با ویروس کرونا نموده است .
آشنا افزود: حدود ۷۵اثر در قالب رشته های شعر،کاریکاتور،نقاشی،پخت غذای محلی و کاردستی در جشنواره شرکت کرده اند که پس از داوری از ۱۵اثر برگزیده تجلیل شد.

 سرهنگ پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این جشنواره از همه عوامل اجرایی ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان که حقیقتا تا به امروز عملکرد خیلی خوبی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش آن در زندگی امروزی گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها است که دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب های فضای مجازی را گوشزد می کنند، ایشان فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد. لذا ما باید با آموزش سواد رسانه ای به اهمیت این موضوع در بین دانش آموزان تلاشهای مفید و موثری داشته باشیم.

در پایان از ۱۵ دانش آموز برتر جشنواره کرونا با حضور فرمانده سپاه شهرستان‌بهمئی و مربیان طرح شهید بهنام محمدی تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئیتجلیل از نفرات برگزیده اولین جشنواره فضای مجازی مقابله با کرونای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها