جمعه، 16 خرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990316006
سیروس بزمی
۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات

 ۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی سرهنگ پاسدار باقر پسنده از آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» با هدف کمک به نیازمندان با رمز یا فاطمه زهرا(س) تا امروز بالغ بر ۶هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه مواسات در سطح شهرستان بهمئی توزیع شد. 

به گزارش سایت خبری رهیافت جنوب ،سرهنگ پاسدار باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی، امروز  در جمع سرگروه ها  و مربیان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی ، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در زمینه کمک به نیازمندان، گفت: به منظور عمل به فرامین رهبر انقلاب، برای کمک به مستمندان در قالب طرح کمک مؤمنانه، در آستانه ماه مبارک رمضان، جلسه‌ای با مدیران نهاد‌های حمایتی و هیات‌های مذهبی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

وی افزود: جامعه مهدوی جامعه‌ای سرشار از قسط و عدل، مواسات و برادری است که برای رسیدن به آن باید کارهای نیک را با در کنار هم بودن نشر دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی اضافه کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با حضور امام جمعه، فرماندار، هیات‌های مذهبی، نهاد‌های خدمت رسان و گروه‌های جهادی در این شهرستان تا به امروز به نحو احسن برگزار شد که همینجا هم نهایت تقدیر و تشکر را از همه اعضای کمیته رزمایش داریم.

پسنده با بیان اینکه با رایزنی مسئول محترم سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح در استان تعداد ۴۰بسته معیشتی دیگر به همت بنیاد مستضعفین امروز بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی توزیع میشود.

۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات۴۰بسته معیشتی بین دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی مدارس شهرستان بهمئی به همت بنیاد مستضعفین توزیع شد + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها