دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 00:00 کد مقاله : 13990222001
امین روانان
طی حکمی مدیر امور حفاظت و حراست بانک کشاورزی کشور منصوب شد
فرماندار اسبق کهگیلویه  مدیر امور حفاظت وحراست بانک کشاورزی کشور شد /

ه گزارش رهیافت جنوب از تهران  طی حکمی نصرت الله انصاری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه به عنوان مدیر امور حفاظت و حراست بانک کشاورزی کشور منصوب شد.

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در آیین تودیع و معارفه مدیر امور حفاظت و حراست این بانک با بیان این که یکی از کارکردهای مهم نظام بانکی، تامین منابع مالی تولید است اظهار داشت: به لطف خدا توانسته ایم به اهم وظایفی که در قبال کشور و مردم داریم عمل کنیم.

 آیین تودیع و معارفه مدیر امور حفاظت و حراست این بانک و معارفه چند نفر از مدیران جدید روز دو شنبه 22 اردیبهشت با حضور مدیرعامل  و اعضای هیات مدیره، سید مهدی فاطمی مدیرکل حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی ،عبدالله زاده مدیرکل حراست بانک مرکزی، مقدم مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور ، معاونان مدیرعامل بانک کشاورزی ، مدیران امورو روسای اداره هاي مركزي بانک برگزار شد و در آن روح اله خدارحمی با اشاره به تحولات اقتصادی ، مسئله کرونا و آثار وسیع اقتصادی مترتب بر آن، نقش و موقعیت سیستم بانکی را به عنوان نهاد مالی و پولی در کشور پررنگ تر و حساس تر از پیش دانست.

در این مراسم ، خدارحمی ضمن معرفی نصرت اله انصاری به عنوان مدیر امور حفاظت و حراست بانک کشاورزی ، از احمدعلی شکوه مدير امور پيشين اين حوزه قدردانی و انتصاب وی به سمت جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و عضو هیات عامل بانک را اعلام کرد .

 انصاری از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل حراست تعزیرات کشور و فرمانداری شهرستان کهگیلویه را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر جدید
پربازدیدها