چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 00:00 کد مقاله : 13990217001
امین روانان
عباس گودرزی ، نماینده دوره دهم و منتخب مردم محترم بروجرد در مجلس یازدهم پس از حضور در دفتر غلام رضا پناه از دغدغه های کارگران محترم بروجرد بر دستیابی به جامعه‌ای سلامت مح ...
دیدار نمایندگان دوره یازدهم ساری و بروجرد در مجلس شورای اسلامی با دکتر غلام رضا پناه/

رهیافت جنوب ؛ ،برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر غلام رضا پناه ، با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند و به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل اخیر و مشکلات کشور پرداختند.

 

به گزارش رهیافت جنوب  ،علی بابایی، نماینده دوره یازدهم مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با آقای پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون مباحث کلان کار و رفاه اجتماعی و مسائل مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت کردند و در ادامه دیدار آقای پناه از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل بیماری کرونا ، تحریم های ظالمانه ، کاهش فروش نفت وکاهش قیمت نفت به عنوان بحران های تاثیرگذار بر شرایط اقتصادی و بودجه در کشور ، بویژه جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره نمودند . ایشان با شاره به نامگذاری سال جهش تولید ، همکاری و همدلی در همه ارکان تصمیم گیری و دستگاه‌های ذیربط را راهکار عبور از این بحران و تحقق شعار سال دانستند .

پناه در ادامه با اشاره به سابقه آقای بابایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کردن از همه نمایندگان که سابقه کار در این مجموعه بزرگ را دارند انتظار میرود با توجه به شرایط کشور و آشنایی با حجم کار در راستای رسیدن به اهداف بزرگ و تاثیرگذار این وزارتخانه عظیم به منظور خدمت گزاری به اقشار مختلف بویژه جامعه کار و تولید نقش تاثیرگذاری را ایفا کند .

عباس گودرزی ، نماینده دوره دهم و منتخب مردم محترم بروجرد در مجلس یازدهم پس از حضور در دفتر غلام رضا پناه از دغدغه های کارگران محترم بروجرد بر دستیابی به جامعه‌ای سلامت محور و توسعه مکان های مناسب برای ورزش میان کارگران ابراز امیداری کردند با همکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گام‌های موثری در طرح توسعه مجتمع ورزشی کارگران بروجرد برداشته شود.

معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با اشاره به اشتغال ۳۰ هزار کارگر در بروجرد از جامعه کارگری بعنوان بازوان پرتوان توسعه کشور یاد کردند و ابراز امیدواری کردند که با نگاه مثبت و مسئولانه نسبت به تحقق سلامت و توجه به جامعه کارگری با همکاری های دوجانبه در جهت تحقق خواسته های به حق این قشر پرتلاش خدمات شایانی را به شهرستان بروجرد داشته باشیم

نظر جدید
پربازدیدها