جمعه، 12 اردیبهشت 1399 00:00 کد مقاله : 13990212002
سیروس بزمی
 پیام تبریک مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
 به مدیر کل آموزش و پرورش این استان و آحاد فرهنگیان

به گزارش رهیافت جنوب، پیام تبریک مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
 به مدیر کل آموزش و پرورش 
استان کهگیلویه و بویراحمد
و آحاد فرهنگیان بدین شرح است:

🔸امام خامنه ای (مدظله العالی) :
امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند. تکریم نسبت به معلم و بزرگداشت او به معنای واقعی کلمه، آثار بسیار مثبتی را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقی می‌گذارد.

مدیرکل فرهیخته و ارجمند، جناب آقای هادی زارع پور 
سلام علیکم
 ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدینوسیله از زحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امید است پیوسته موفق و پیروز باشید.

معلمان عزیز و فرهنگیان گرانمایه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین گرامیداشت روز معلم بدین  وسیله از زحمات شما عزیزان در پیشبرد اهداف و پیگیری امور تعلیم و تربیت این استان تقدیر وتشکر می نمایم. همه‌ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارند که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند. از این منظر کشور وامدار همه‌ی معلمانی است که به حق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم (ص) روشن و فروزان نگاه داشته اند. امید آن داریم که در سایه‌ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرزو بوم و آینده سازان انقلاب اسلامی ایران عزیزمان استوار و سرفراز بمانید.

 و من الله توفیق 

سرهنگ دوم پاسدار جاماسب بهمنیار
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

نظر جدید
پربازدیدها