شنبه، 23 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990123001
امین روانان
سید عبدالستار تقوی در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی  عملکرد صیاد گونه  نیروهای جان برکف پدافند هوایی ارتش  بهبهان را ستود
تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری

شهردار لیکک در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری رهیافت جنوب به بیان عملکرد ارتش در مبارزه با بیماری کرونا از بدو شیوع بیماری تاکنون پرداخت. 

وی عنوان کرد تعامل بسیار خوبی که پدافند هوایی بهبهان با سازمان ها و نهادهای شهری از جمله شهرداری لیکک؛ دارد با تماسی که با جناب سرهنگ وفایی فرماندهی محترم پدافند هوایی ارتش داشتیم یگان جنگ نوین به شهرستان اعزام گردید.

حوالی ظهر بود که دوستان ارتشی رسیدند و عملیات ضدعفونی کردن معابر از خیابان امام کار با سرعت و کیفیت خوبی شروع شد.

ستار تقوی شهردار لیکک  به خبرنگار ما گفت ؛ نکته ای که در این مدت توجه مرا جلب کرده بود خلوص و صفای  نیروهای جان برکف ارتش  و التزام آنان به شعائر و وظایف بود.

وی گفت؛ حدود ساعت ۱۲ شب بود که کار نیروهای ارتش به اتمام رسیده بود سه نفر بودند سروان و گروهبان و سرباز به همراه دوستان خدمتشان رسیدم که تقدیر و تشکر کنم از زحمت بی وقفه که حدودا چهارده ساعت به طول انجامید . 
 هدایایی برای تقدیر از این عزیزان آماده کرده بودم را تقدیم کردم و لکن این غیورمردان ارتش با یادآوری اینکه شعار ما همانا ( ارتش فدای ملت ) بوده و خواهد بود علیرغم اصرار و الحاح بنده و همکاران حاضر به قبول هدایا نشدند و به همکارم گفتم که چنین روحیه ای ایست که باعث سربلندی ارتش ایران اسلامی در وانفسای تحریم و تهدید گردیده و این مشق ایثار و آزادگی باید سرمشقی برای همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باشد.
و با خود زمزمه کردم 
و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله.....

تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری تقدیر شهردار لیکک از عملکرد صیاد گونه  پدافند هوایی بهبهان در بحث ضد عفونی معابر شهری

نظر جدید
پربازدیدها