دوشنبه، 18 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990118001
سیروس بزمی
فعالیت ۱۸۰۰ واحد در استان

پایگاه خبری رهیافت جنوب:

معاون اقتصادی استاندار گفت: بنابر اساس پروتکل های بهداشتی که انشالله به زودی از طریق ستاد مرکزی مبارزه با بیماری کرونا به استان ها ابلاغ می شود مثل گذشته در استان اجرا می کنیم.

صمیمی دوست افزود:درسطح استان واحدهای صنفی که اقدام به توزیع کالاهای اساسی مردم می نمودند مثل خواربار فروشان،نانوایی ها،قصابی ها، داروخانه ها و میوه فروشی ها فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: بعد از این سایر صنوفی که خطرپذیری کمتری دارند،طبق برنامه ای که از مرکز اعلام خواهد شد با تلاش در این زمینه و با برنامه ریزی های لازم این صنوف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

صمیمی دوست گفت:ضمن اینکه در گذشته در سطح استان برای اصناف واحد های تولیدی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان اقداماتی شده که خوشبختانه در بحث تولید خللی به تولید وارد نشده است و اکثر واحدهای تولیدی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به فعالیت نموده اند که خوشبختانه اشتغال در این واحد ها حفظ گردید.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: قریب ۱۸۰۰ واحد در بخش های صنعت و معدن ،جهادکشاورزی و میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از صد هزار میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در استان فعالیت دارند.

نظر جدید
پربازدیدها