چهارشنبه، 13 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990113001
سیروس بزمی
پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده

به گزارش رهیافت جنوب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده پیامی صادر کرد:

جهانگیرآشنا اظهار داشت: درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده -از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس- موجب تأسف و تألم شد.

پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده
جهانگیر آشنا خاطر نشان کرده اند: رجاء واثق دارم، نام، تلاش و مجاهدت‌های کم نظیر آن پدر مومن، انقلابی و فداکار که با دستان پر تلاش پرمهر و عطوفت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و علوی، فرزندانی برومند، مجاهد، ایثارگر و عاشورایی -که پرچمدار بصیرت و شجاعت و نماد ماندگار مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و متجاوزین به میهن اسلامی قرار گرفتند- تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید و الهام‌بخش جامعه ایرانی خواهد بود.
وی یادآور شد: این مصیبت جانکاه را به بیت شهیدان و آحاد مردم شریف استان البرز تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با سید الشهدا و برای داغدیدگان عزیز، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.
لازم به ذکر هست شهید حسین فهمیده از شهدای شاخص دانش آموز کشور هستند .
۵ دستگاه تانک عراقی به طرف رزمندگان ایران هجوم آورده و در صدد محاصره آن‌ها بودند. محمد حسین درحالی که تعدادی نارنجک به کمرش بسته به زیر تانک می‌پرد. عراقی‌ها گمان می‌کنند که آن منطقه مین گذاری شده و عقب‌نشینی می‌کنند.

بدنبال شهادت شهید محمد حسین فهمیده، صدای جمهوری اسلامی ایران با قطع برنامه‌های خود اعلام می‌کند که نوجوانی سیزده‌ساله با فداکاری زیر تانک عراقی رفته، آن را منفجر کرده و خود نیز بشهادت رسیده است. سید روح‌الله خمینی در پیامی که به مناسبت دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد، چنین گفت:
... رهبر ما آن طفل سیزده‌ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی شهرستان بهمئی

پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده

نظر جدید
پربازدیدها