جمعه، 08 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990108001
سید مصطفی گنجی
سرپرشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز جمعه از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و با پرسنل و مجموعه مدیریت درمان گفتگو کرد.
بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ راه‌اندازی مرکز نقاهتگاه شهرستان کهگیلویه؛ روحیه پرسنل و کادر درمان مضاعف است

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه در هشتمین روز از سال جدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد و از اقدامات صورت گرفته توسط شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان ابراز رضایت کرد.

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عید نوروز باستانی را به همه مردم شریف شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و هدف از این بازدید حضور در کنار همکاران عزیز مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه بوده و خوشبختانه روحیه بسیار خوب پرسنل مشغول خدمت، بسیار ارزنده و تحسین برانگیز است.

 


 دکتر یزدان پناه تصریح کرد: مشکل تجهیز حفاظت فردی برطرف شده است و با اختصاص منابع مالی در هفته های گذشته به شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان باعث انگیزه و ارائه خدمات مطلوب تر شده است.

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شناسایی کانونهای آلوده در سطح استان اظهار کرد: شناسایی کانون های آلوده در سطح استان و انجام آزمایشات از افراد مبتلا و خانواده‌های آنها باعث شده که معاینات به صورت روزانه انجام و بعد از شناسایی کانون های آلوده و افراد ناقل بیماری کرونا از انتقال آن به سایر افراد جلوگیری شود.

 

دکتر پرویز یزدان پناه در خصوص مرکز نمونه گیری، ارسال و تعداد آزمایشات و زمان جوان جوابدهی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مرکز نمونه گیری شهرستان کهگیلویه مستقل از بیمارستان امام خمینی(ره) احداث و نمونه‌ها در آن مکان انجام می‌شوند و روزانه تعداد 50 الی 80 آزمایش در سطح شهرستان پیش‌بینی می‌شود و این آزمایشات به صورت روزانه به شیراز منتقل و ظرف مدت 24ساعت جوابدهی خواهد شد.

 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی نقاهتگاه کهگیلویه خبر داد و ابراز کرد: آماده کردن نقاهتگاه برای بیماران کرونایی از مهمترین کارهای صورت گرفته در سطح شهرستان است که در ساختمان آموزشگاه بهورزی و بخش اعصاب و روان راه اندازی شد و برای پرسنل درگیر این بیماری دو واحد مجهز در بیمارستان در نظر گرفته شده، که در صورت تمایل پرسنل در آنجا اسکان می یابند.

 


وی با اشاره به پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل خاطرنشان کرد:خوشبختانه مبلغ قابل توجهی از سازمان تامین اجتماعی بابت درآمد بیمارستان‌های استان دریافت و در روزهای آینده سازمان بیمه سلامت منابع مالی قابل توجهی که بدهکار دانشگاه علوم پزشکی بوده پرداخت می‌کند و امیدواریم این منابع را در روزهای آینده به بیمارستان‌های استان اختصاص تا فرآیند پرداخت آن به پزشکان و پرسنل محقق گردد و امیدواریم با پرداخت مطالبات رضایتمندی پزشکان و پرسنل انجام شده تا زمینه ارائه خدمات با کیفیت تر به مردم شریف شهرستان کهگیلویه فراهم گردد.

نظر جدید
پربازدیدها