پنج شنبه، 07 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990107004
سید مصطفی گنجی
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه‌ای از دستگیری سارقان طلافروشی در این استان تشریح کرد.
جزئیات تازه از دستگیری سارقان طلافروشی در کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از یاسوج، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه‌ای از دستگیری باند سارقان طلافروشی در این استان را تشریح کرد.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۶ سارق مسلح که سال گذشته در شهر لنده و شهر بهبهان در استان خوزستان و امسال در شهر‌های قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه اقدام به سرقت مقادیری طلا، از طلافروشی کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار مهدی انصاری افزود: سال گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و نیز وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهر‌های استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

انصاری تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، ۶ نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهر‌های لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند، افزود: اعضای باند ۶ نفره سرقت مسلحانه، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

نظر جدید
پربازدیدها