چهارشنبه، 06 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990106001
سیروس بزمی
 تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده،  سرگرد اسفندیار مختاری با اشاره به تلاش های شبانه روزی گروه های جهادی اظهار داشت :  پای کار بودن ومشارکت  خواهران و برادران بسیجی در قالب گروه های مختلف جهادی از زمان جدی شدن و بحرانی  کرونا در سطح کشور ایران وبه تبع  شهرستان لنده  توانستند موفیقت های زیادی در راه کسب  وکار وتولید ماسک موادضدعفونی کسب کنند.

وی افزود: حضور گروه های جهادی کانون هم اندیشی گام دوم انقلاب، بچه های آسمان، مسجد صاحب الزمان(عج) انجمن جوانان، کانون بسیج مهندسین کشاورزی، پایگاه های مقاومت حضرت رسول اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع)، امام موسی کاظم(ع)،شهید علوی نژاد، شهید غارتی نژاد و گروه های خود جوش مردمی نشان از عزم و اراده پولادین این گروه های جهادی در قالب جهادگران سلامت شهرستان لنده با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله بنیاد علوی و شبکه بهداشت و درمان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: بسیج و سپاه با مشارکت بنیاد علوی و ادارات مختلف شهرستان لنده در بحث حمایت های مالی برای دوخت ماسک ها و ضد عفونی آنها با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است که امروز با حضور 10 گروه جهادی 10تا 15نفره اعم از برادر و خواهر از جلوی مصلی نماز جمعه با رمز مبارک یا محمد رسول الله(ص) با پوشش گسترده نقاط مختلف شهر با تقسیم بندی صورت گرفته شروع شد.

وی تاکیدکرد: در فاز دوم نیز بیش از 50هزار عدد ماسک تولیدی گروه های مختلف جهادی نیز در مابقی مناطق شهر و روستاها نیز توزیع خواهند شد که در این بسته ها یک جفت دستکش و پنج عدد ماسک به همراه یک برگه شامل پروتکل های بهداشتی در بین مردم توزیع می شود.

در ادامه نیز مراد مرادپور مدیربنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: امروز و با مشارکت بنیاد علوی و سایر ادارات شهرستان لنده از جمله سپاه پاسداران  تعداد 20هزار جفت  ماسک تولیدی گروه های جهادی با مشارکت بنیاد علوی در حال توزیع است.

وی افزود: بیش از 150بسته کامل بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا در روستای دم تنگ لنده به طور کامل توزیع شده است که این فرایند نیز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهند داشت.

مدیر بنیاد علوی در شهرستان لنده تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز در راستای همکاری و مشارکت با ادارات یک دستگاه سم پاش بزرگ برای اداره دامپزشکی شهرستان لنده خریداری و در اختیار این اداره جهت ضد عفونی کردن روستاها و معابر شهری قرار گرفت.

گفتنی است گروه های مختلف جهادی پس از اعلام رمز عملیات توزیعی با حضور در مناطق مختلف شهری شروع به توزیع بسته های بهداشتی به صورت خانه به خانه کردند.

 تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده تولید 20هزار ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم شهرستان لنده

نظر جدید
پربازدیدها