سه شنبه، 05 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990105006
سید مصطفی گنجی
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: با تصمیم شورای سلامت، شهرستان چرام قرنطینه شد.
شهرستان چرام قرنطینه شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از چرام، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از قرنطینه کامل این شهرستان با تصمیم شورای سلامت خبر داد.


علی جعفری‌فر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام اظهار داشت: با تصمیم شورای سلامت، شهرستان چرام قرنطینه کامل شده و دیگر ارتباطی با شهرستان‌ها از جمله باشت و گچساران ندارد.


وی از مسدود کردن پل نازمکان، خیمند، جاده ارتباطی شیخ حسین و روستای بردیان خبر داد و افزود: در منطقه القچین با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر ایستگاه غربالگری برپا شده و تنها ساکنان چرام حق ورود دارند.


جعفری‌فر با اشاره به اینکه 11 بیمار کرونایی در شهرستان چرام شناسایی شده که تاکنون یک مورد مرگ ثبت شده است، ادامه داد: اولین بیمار کرونایی در این شهرستان مسافری از قم بود که در روزهای اول بدون اینکه هنوز علائمی داشته باشد شناسایی و قرنطینه شد و به دیگر اعضای خانواده وی سرایت نکرد.


مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام با اشاره به اینکه بیمار کرونایی فوت شده عمل قلب انجام داده بود، بیان کرد: پنج مورد از بیماران کرونایی قبل از نمایان شدن علائم شناسایی قرنطینه شدند که همین امر سبب عدم ابتلای دیگر اعضای خانواده آنان شد.


جعفری‌فر خاطرنشان کرد: چهار محور ارتباطی شهرستان چرام شامل جاده باغچه سادات به چرام، باشت به چرام، گچساران به چرام و دهدشت به چرام مسدود و از ورود خودروهای پلاک‌ غیر بومی جلوگیری می‌شود.

نظر جدید
پربازدیدها