یکشنبه، 03 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990103003
سید مصطفی گنجی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری کهگیلویه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بسیار ستو ...
تعامل و همکاری فرمانداری کهگیلویه با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ستودنی است

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، دکتر محمدطاهر طیب زادگان با اشاره به همکاری خوب و مستمر فرمانداری کهگیلویه با حوزه سلامت این شهرستان تصریح کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مجموعه فرمانداری شهرستان کهگیلویه و در راس آن شخص فرماندار تعامل بسیار خوب و موثری با شبکه بهداشت و درمان داشته است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ضمن قدردانی از زحمات مهندس علیرضا اتابک به خاطر انجام اقدامات شایسته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان کهگیلویه، عنوان کرد: اقدامات فرمانداری این شهرستان در تمامی ابعاد مدیریتی، نظارتی، عملیاتی و امنیتی در راستای پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی بیماری ناشی از کرونا ویروس یاری دهنده مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.


وی با بیان اینکه رایزنی‌های خوبی از سوی فرماندار شهرستان در زمینه تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده با شرکت های تولیدی صورت گرفته، تاکید کرد: ایجاد هماهنگی بین ادارات و نهادهای دولتی، نظامی و بویژه ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان، بخش خصوصی و نیز تشکل‌های مردمی در زمینه ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر اقدامات موثر مهندس اتابک در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه به برگزاری چهار جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با محوریت "کرونا ویروس" به ریاست فرماندار شهرستان اشاره کرد و گفت: جدیت و پشتکار مهندس اتابک در تصویب و اجرایی نمودن مصوبات مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان راهگشای بخش بهداشت و درمان در این زمینه بوده است.


طیب زادگان در همین راستا افزود: شیوع بیماری کرونا ویروس به عنوان یک معضل جهانی خواسته یا ناخواسته تمامی مناطق در سراسر دنیا را درگیر خواهد کرد همانگونه که تا کنون نیز چنین بوده است لذا لازم است همه ادارات و نهادها، اصحاب رسانه و عموم مردم برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از این بیماری تلاش نموده و به جای اتهام زنی به دیگران رسالت خود را در این زمینه عملی نمایند.


 وی خاطرنشان کرد: از همکاری رؤسای تمامی ادارات و نهادهای دولتی، مراجع قضایی و انتظامی، متولیان بخش‌های خصوصی، تشکل‌های مردمی و بسیجی شهرستان که این روزها به صورت میدانی و عملیاتی در حال ارائه خدمت هستند، به عنوان یک شهروند تقدیر و تشکر می نمایم.

نظر جدید
پربازدیدها