شنبه، 02 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990102005
سید مصطفی گنجی
الان شاهدیم که فرقه ضاله انگلیسی صادق شیرازی در مقابل ایران اسلامی و سلامت امنیت مردم ایران ایستاده است و با لیس زدن ضریح حرم‌ها و هتک حرمت حرم‌ها، خوراک تبلیغاتی بیگانگا ...
سید علی محمد بزرگواری: فرقه ضاله انگلیسی، ایران اسلامی و امنیت آن را تهدید می‌کند

به گزارش رهیافت جنوب از دهدشت، سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ درباره فرقه ضاله انگلیسی و تهدید ایران اسلامی و امنیت کشور یادداشتی نوشته و به تحریریه پایگاه خبری رهیافت جنوب ارسال نموده است که در ادامه این یادداشت می‌آید. انتشار این یادداشت به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود آن را نقد کنید؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 


به فرموده امام صادق علیه السلام دو کس کمر دین را می‌شکنند یکی عالم فاسد دیگری عبادت کننده جاهل و نادان.

 


 در زمان امیر المومنین علی علیه السلام ابو موسی اشعری نمونه عالم فاسد بود و خوارج نمونه عبادت کنندگان نادانی بودند که کمر حکومت عدل علی(ع) را با پیروزی یاران علی علیه السلام که تا چند ضربه دیگر شمشیر مالک اشتر فاصله نداشت به شکست تبدیل کردند و حکمیت حقانیت علی را ابو موسی اشعری به فتح الفتوح معاویه تبدیل نمود و در نهایت با ضربه شمشیر کین جهالت، مولای متقیان در محراب عبادت به شهادت رسید و این مفسده عالم و جهل عوام مدعی دین در برابر ائمه معصومین علیهم السلام همواره وجود داشت و در ۸ غیبت ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا الان در برابر فقیهان و عالمان مذهب حقه جعفری این دو گروه بوده و هستند.

 


 در اوج مبارزات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) این دو دسته همواره در راه پیروزی انقلاب اسلامی سنگ اندازی می‌کردند که در حال حاضر نمونه عالم فاسد که با دلارها و پوندهای انگلیسی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خیانت می‌کند، صادق شیرازی است.

 

 

صادق شیرازی این عالم فاسد که اساس حرکت انحرافی او بر مبنای تمنیات شهوت قدرت درونی او و حقد و حسادتش به امام و انقلاب اسلامی است که در لباس دین و سیاست مُشتی جاهل را دور خود جمع کرده است و با پول‌های روباه پیر انگلیس تعدادی آخوند و طلبه دین به دنیا فروخته را به عنوان مُبلغ حرکت‌های حرمت شکناننده‌اش گسیل داشته است و خدا میداند که تکفیری‌های منافق و وهابی های سعودی چقدر از جوانان شیعه اثنی عشری ایران، عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان، عربستان، بحرین و سوریه را بخاطر اعمال شنیع این فرقه ضاله انگلیسی سر بریده اند و به شهادت رسانده‌اند.

 


  برای نمونه همه ما از اعترافات عبدالمالک ریگی شنیدیم که وقتی می‌خواست جوانان سنی مذهب و بی انگیزه را تحریک کند تا سر جوانان ما را ببرند از فیلم‌های محافل وابستگان به فرقه ضاله صادق شیرازی و امثال او استفاده می‌کردند آلان هم شاهدیم که این فرقه ضاله انگلیسی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و امنیت سلامت مردم شریف ایران ایستاده اند و با لیسه زدن به ضریح حرم‌ها و هجوم و هتک و حرمت حرم ها خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانگان فراهم می‌کنند و اسباب وهن مذهب حقه جعفری می‌شوند.

 


 امیدواریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از این صبر و مدارا را کنار بگذارند و علی وار چشم این فتنه آخرالزمانی را کور کنند.


 
والسلام علیکم و رحمه الله

 

سید علی محمد بزرگواری
 
سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۸

 

نظر جدید
پربازدیدها