پنج شنبه، 29 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981229017
سید مصطفی گنجی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در آستانه سال نو پیام تبریک صادر کرد.
پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت سال نو/ عید ما بعد از غلبه بر کرونا

به گزارش پایگاه هبری رهیافت جنوب از دهدشت، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در آستانه فرا رسیدن سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام دکتر محمدطاهر طیب زادگان آمده است؛


بسمه تعالی


زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

اکنون نسیم جانبخش باد بهاری وزیدن نموده و نقاش چیره دست طبیعت تصویر بی مثال هستی را نقاشی نموده است.
بهار فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن، مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است.

نوروز آغاز رویش است، این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است میتواند در دل‌ها و جان‌های ما حرکتی رو به رشد و به سمت پیشرفت را مجسم و نمایان سازد.

در این روزهای سخت و نفسگیر که  همکارانم در حوزه سلامت و در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا شبانه روز در حال تلاش، ایثار و از خودگذشتگی هستند و در عمل گردش ایام فراموششان شده است و بدور از کانون گرم خانواده به انجام رسالت حرفه ای خود مشغولند، چشم  انتظار فردایی روشن و امیدوارکننده با یاری و همراهی هم شهرستانی‌های عزیز خود هستند.

وضعیت جدید بیماری و نگرانی جدی در مورد شیوع بسیار گسترده آن و احتمال بروز عواقب غیر قابل کنترل ناشی از این بیماری یک عزم عمومی و مشارکت همگانی با رویکرد سلامت محور و مسئولانه را میطلبد.

یادآوری این مهم ضروری است که برخلاف سالهای گذشته، دوست داشتن بستگان در ندیدن آنان در نوروز پیش روست، امید است که شعار "عید ما بعد از غلبه بر کرونا" را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
 
اینجانب حلول سال نو خورشیدی و فرا رسیدن بهار طبیعت را به همه پرسنل خدوم و ایثارگر بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان اعم از کارکنان بهداشتی، درمانی، اداری و پشتیبانی که با عزم راسخ خود از ابتدای شیوع بیماری کرونا هم راستا با نظام سلامت کشور با ایثار و از خود گذشتگی در مهار این اپیدمی تلاش و کوشش نموده‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

برای همه این عزیزان و خانواده‌های محترمشان سالی پر از صفا و صمیمیت در پرتو عنایات و برکات الهی آرزومندم.


دکتر محمدطاهر طیب زادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

نظر جدید
پربازدیدها