چهارشنبه، 26 بهمن 1401 00:00 کد مقاله : 13981229014
طیبه برزیان
رئیس بنیادشهید شهرستان لنده در پیامی آغاز عید باستانی نوروز را تبریک گفت
رئیس بنیادشهیدلنده آغاز13۹۹را به خانواده شهدا ومردم تبریک گفت

 

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده،جهانشیرافراخته رییس بنیادشهیدشهرستان لنده با انتشارپیامی آغاز 1399راتبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول والا حوال حول حالنا الی احسن الحال
نوروز سر فصلی جدید وآغازی دوباره در پرتو الطاف خداوندی است .
در آستانه سال جدید یاد و خاطره تمامی "شهدای معظم "را که برای استقلال ،آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی میداریم و بر بلندای همت واستواری ایمان جانبازان و آزادگان سرافراز و ایثارگران معظم و بسیجیان همیشه قهرمان وصبر وشکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام  می کنیم . حمدوسپاس پروردگار را که برما منت گذاشت تا در زمره خدمتگزاران فرهنگ ایثار وشهادت قرار گیریم ودر سایه الطاف بیکران الهی و توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله وتعالی فرج الشریف ) گامی هر چند کوچک اما موثر و ماندگار در راه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت برداریم .
ما خدمتگزار خانوادهای های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و خواهیم بود و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم .
امید است در سال نو با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تلاش و اقدامات ارزشمند همه آحاد و اقشار جامعه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد فکری و معنوی گامهای سازنده ای بر داشته شود و سالی پراز خیر و برکت برای ایران اسلامی باشد.
اینجانب در آستانه شکفتن شکوفه های بهاری ؛ آغاز سال نو وبهار طبیعت* را به محضر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وپرسنل خدوم و زحمتکش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان ، اعضای محترم شورای اداری  ؛مردم متدین وبزرگ شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض می نمایم واز خداوند متعال خواستارم حال مارا به بهترین حال برگرداند.

              جهانشیر فراخته
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده

نظر جدید
پربازدیدها