پنج شنبه، 29 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981229008
طیبه برزیان
سیدزکریا تقوی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان لنده باصدور پیامی سال ۱۳۹۹را تبریک گفت.
پیام تبریک رییس کتابخانه عمومی شهرستان لنده به مناسبت عید باستانی نوروز

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده ، سید زکریا تقوی نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده طی پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را به همکاران، جامعه فرهنگ و ادب و ایثارگران عرصه کتاب و کتابخوانی  و عموم مردم شهرستان تبریک گفت. در این پیام آمده است:


یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


با تبریک فرا رسیدن «عید نوروز» و آغاز بهار که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، حلول دوباره نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان خوش‌الحان را به نظاره می‌نشینیم و با اراده مضاعف قدم می‌گذاریم در راه نو شدن، رشد کردن و بالیدن.

همکاران عزیز، اعضای محترم کتابخانه های عمومی و مردم عزیز شهرستان همان‌گونه که استحضار دارید، به فضل پروردگار و با همکاری و عزم راسخ شما در سال 1398  موفقیت‌های زیادی کسب شد. با عنایت پروردگار دستیابی به این موفقیت‌ها مؤید تلاش مثمر ثمر مجموعه‌ای سخت‌کوش، مسئولیت‌پذیر و کارآمد بود که با همت و جدیت تک‌تک همکاران خستگی‌ناپذیر و ارجمندم در اداره کتابخانه های عمومی  میسر شد که جا دارد از این همراهی و همدلی صمیمانه سپاسگزاری کنم.

به‌یقین با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو درانداخته و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، به هدف والای کتابخانه های عمومی که همواره ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه است دست خواهیم یافت و برگ زرین دیگری در کارنامه‌ی مجموعه خود ثبت خواهیم کرد.

اینک که در آستانه حلول سال نو با عرض تبریک و تهنیت خدمت شما و خانواده محترم و همشهریان کتابخوان سالی سرشار از نور ایمان و امید توام با پیروزی را در ظل توجهات قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج) برای همه عزیزان آرزومندم و در سال جدید خدمتی سرشار از شور نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.
امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران و مردم همیشه در صحنه از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم. به امید یاری پروردگار متعال.
سید زکریا تقوی نژاد
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده

نظر جدید
پربازدیدها