چهارشنبه، 28 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981228004
سید مصطفی گنجی
دومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد باحضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
دومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از یاسوج، دومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح از طریق ویدئوکنفرانس با اعضای این کارگروه با هدف مقابله با شبهات فضای مجازی، محتوا سازی، آموزش و اطلاع رسانی شفاف برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: تولید محتواهای وحدت آفرین، امید بخش و سرگرم کننده برای همه اعضای خانواده در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و پویش در خانه بمانیم ضروری است و باید در این راستا گام برداشت.

مصطفی مثنوی در این نشست با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده در راستای پیشگیری و اطلاع رسانی شفاف در مبارزه با کرونا انجام می‌شود گفت: اگر محتواسازی خوب و اطلاع‌رسانی شفاف در فضای مجازی انجام نشود، کرونای فضای مجازی به مراتب خطرناکتر از ویروس کرونای زیستی است.


رونمایی از نرم افزار آنتی کرونا، بانک جامع سرگرمی خانواده و بازی رایانه‌ای شهید ستار اورنگ در راستای پویش " در خانه بمانیم " از برنامه‌های اجرا شده در این نشست بود.


بازی اندروید "سرباز مقاومت " برگرفته از مبارزات سردار شهید ستار اورنگ است که شامل ۱۲قسمت هیجانی بوده که مبارزه این شهید بزرگوار با اشغالگران را به نمایش می‌گذارد.

این بازی از خروجی‌های اولین استارت آپ فضای مجازی استان است که بهمن ماه امسال توسط دانش آموز بسیجی ناطق فر ساخته شده است

محیط بازی سرباز مقاومت دوبعدی و دارای جاذبه‌های خاص بوده که تنوع خوبی به بازی داده است.

گفتنی است نرم افزار سرباز مقاومت از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:

http://s7.picofile.com/file/8391264592/4_5990319028080477543.apk.html

همچنین نرم افزار آنتی کرونا هم از طریق لینک زیر قابلیت دسترسی دارد:

http://s6.picofile.com/file/8391262700/4_6010471847856965259.apk.html

این دو نرم‌افزار نیز بزودی در مارکت‌های مجازی مختلف بارگذاری می‌شوند.

 

دومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویردومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویردومین نشست کارگروه فضای مجازی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها