چهارشنبه، 28 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981228001
سید مصطفی گنجی
برای اولین بار تصاویر جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در مبارزه با بیماری کرونا منتشر شد.
تلاش وصف ناپذیر پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در مبارزه با بیماری کرونا + تصاویر

به گزارش خبرنگار رهیافت جنوب از دهدشت، این روزها همزمان با سراسر کشور، پرسنل، کادر درمانی و مدیریت بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت با تلاشی وصف‌ناپذیر و شبانه‌روز در حال خدمت و جهاد در جبهه سلامت هستند تا بتوانند سایه شوم و منحوس بیماری کرونا را از شهرستان دور کنند.

اورژانس قدیم بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت تنها مرکز بهداشتی درمانی برای بستری بیماران کرونایی در شهرستان کهگیلویه است و پرستاران و کادر درمانی این مرکز درمانی با کار جهادی و فعالیت شبانه‌روزی خود در حال خدمت به بیماران و مبتلایان به بیماری کرونا هستند.

جهادگران جبهه سلامت در شهرستان کهگیلویه و نیز کادر درمانی و مجموعه مدیریت بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت در این ایام از همه‌چیز خود گذشته و همانند فرشتگان آسمانی با روحیه‌ای جهادی و وصف‌نشدنی شبانه‌روز در حال مبارزه با این ویروس مرگبار هستند و تلاش می‌کنند تا پیام‌آور امید و سلامتی باشند.

 از مجموع 321 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های تهران و شیراز تاکنون 45 نمونه مثبت قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که برخی بهبود یافته و از قرنطینه خارج شده‌اند.

تصاویر زیر بخشی از فعالیت شبانه‌روزی پرسنل بخش‌ها و واحد‌های مختلف اورژانس، داخلی، عفونی، آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، داروخانه، ستاد اعزام و واکسیناسیون بیمارستان امام خمینی(ره)شهر دهدشت است.

 

تصاویر...nتلاش وصف ناپذیر پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در مبارزه با بیماری کرونا + تصاویر

 

تلاش وصف ناپذیر پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در مبارزه با بیماری کرونا + تصاویرتلاش وصف ناپذیر پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در مبارزه با بیماری کرونا + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها