سه شنبه، 27 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981227007
سید مصطفی گنجی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده مهمترین اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان لنده را تشریح کرد.
تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خط مبارزه با کرونا + تصاویر

نورمحمد نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رهیافت جنوب در لنده با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت:تشکیل کارگروه ضد عفونی سطح شهر و تدوین برنامه منظم با محوریت شبکه بهداشت و درمان و نیز استفاده از توان برون سازمانی و تفکیک وظایف از جمله اقدامات مهم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: تعداد ۵۴۳ نفر را در ایستگاه‌ها غربالگری شده و از ورود افرادی‌ که برای عیادت، دید و بازدید، تفریح و صله‌رحم قصد ورود به شهر را داشتند ممانعت شده است.

وی عنوان کرد: برای توزیع شیر مدارس نظارت دقیق صورت گرفته شد و شیر مدارس بصورت مستقیم با آژانس و در امنیت کامل بین مدارس سطح شهر توزیع شد.

 نعمتی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: در روزهای گذشته ۲۲ عدد شیلد محافط صورت برای پرسنل درمان تهیه شده و هشدارهای بهداشتی با استفاده از خودرو و نصب بلندگو در سطح شهر اعلام شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۵ نفر با علایم پایه سرماخوردگی در مراکز درمانی ویزیت شده و تعداد دو نفر مشکوک به مراکز درمانی اعزام شدند.

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با بیان اینکه تمامی صنفهای عیر ضروری تعطیل شد، افزود: تعداد ۱۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان با کیفیت و نیز دقت تمام غربالگری شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ضدعفونی ماسک‌های پارچه‌ای تولید شهرستان نیز برنامه‌ریزی کردیم که در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خط مبارزه با کرونا + تصاویرتشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خط مبارزه با کرونا + تصاویرتشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خط مبارزه با کرونا + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها