سه شنبه، 27 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981227002
سیروس بزمی
به یاری حق با فعالیت های پیشگیرانه ی خوبی که در این خصوص توسط ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان بهمئی انجام شده، شرایط در وضعیت متعادلی قرار دارد.
فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان

به گزارش رهیافت جنوب، آقای سید روح اله افسر، مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان بهمئی عنوان کرد: بیماری کرونا بسیار جدی و خطرناک است ولی به یاری حق با فعالیت های پیشگیرانه ی خوبی که در این خصوص توسط ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان بهمئی انجام شده، شرایط در وضعیت متعادلی قرار دارد.

فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان

سید روح اله افسر فعالیت های اداره اوقاف و امورخیریه پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا را بدین شرح بیان نمود که؛ ضمن تهیه مواد ضدعفونی کننده و انجام اقدامات لازم در امامزادگان، این مواد در اختیار هیئت امناء مساجد و حسینیه ها نیز گذاشته شد.
مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه در بهمئی همچنین به اقدامات شایسته انجمن یاوران وقف و خیرین شهرستان در این خصوص اشاره کرد و اعلام داشت که از ابتدا شروع مبارزه با این بیماری در شهرستان بهمئی بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده ای بین اقشار نیازمند توزیع شده و همچنین کارگاه های خانگی تولید ماسک نیز فعال گشته اند.
یکی از کارگاه های تولید ماسک که در منزل خیّری به نام آقای رحمان جهانیانی پور زیر نظر انجمن یاوران وقف و با تایید شبکه بهداشت فعال است، تاکنون ۱۴۰۰ ماسک تولید کرد و توسط اعضای انجمن یاوران وقف به صورت خانه به خانه توزیع شده است.

فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان

نظر جدید
پربازدیدها