دوشنبه، 26 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981226003
سید مصطفی گنجی
شهردار لنده مهمترین اقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده در مبارزه با ویروس مرگبار کرونا را تشریح کرد.
تشریح عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده در مبارزه با ویروس مرگبار کرونا + تصاویر

مختار مشهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار رهیافت جنوب در لنده با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای شهر لنده در مبارزه با ویروس مرگبار اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر لنده در جلوگیری از ورود ویروس کرونا به شهرستان لنده در خط مقدم بوده و همچنان در حال خدمت‌رسانی است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده با تشکیل جلسات متعدد و نیز اتخاذ تصمیمات لازم از تمام ظرفیتهای موجود جهت سلامتی شهروندان و مبارزه با این بیماری استفاده می‌کند.

شهردار لنده با اشاره به ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهر طی روزهای اخیر عنوان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری، واحد آتش‌نشانی روزانه نسبت به گندزدایی و ضد عفونی سطح شهر به‌خصوص خیابان‌های اصلی، بانک‌ها و نیز مکان‌های پرتردد اقدام نموده است.

وی افزود: باهمکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده یک دستگاه تراکتور مجهز به سم‌پاش و یک‌دستگاه وانت اجاره شده و در اختیار انجمن جوانان و نیز گروه‌های جهادی شهرستان قرار داده شد تا از این طریق پروسه سم‌پاشی تمامی نقاط سطح شهر و شهرک‌ها بصورت کامل تحت پوشش عملیات اجرایی ضد عفونی قرار بگیرند.

مشهدی‌زاده تصریح کرد: این دو اکیپ بصورت داوطلبانه و جهادی مشغول خدمت به مردم شهر بوده و مجموعه سپاه شهرستان نیز نیروی انسانی مورد نیاز را از ابتدا تاکنون در اختیار ما قرار داده که از این بابت از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد این گروه‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود، افزود: شهرداری لنده نیز نظارت لازم را بعهده داشته و با همکاری نیروهای نظامی و قضایی از ورود وسایط دوره‌گرد به داخل شهر ممانعت می‌کنند.

شهردار لنده خاطرنشان کرد:  این اقدامات تا پایان فروردین ۹۸ بصورت منظم و متوالی انجام می‌گیرد البته در صورت لزوم و ریشه‌کن نشدن این ویروس همچنان فعالیت همکاران ما تداوم خواهد داشت و انشاالله امیدواریم به درگاه خداوند بزرگ هر چه زودتر شاهده برچیده‌شدن این بیماری و ایجاد آرامش و سلامتی در جامعه اسلامی باشیم.

 

تشریح عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده در مبارزه با ویروس مرگبار کرونا + تصاویرتشریح عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده در مبارزه با ویروس مرگبار کرونا + تصاویر

 

 

نظر جدید
پربازدیدها