شنبه، 24 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981224003
سید مصطفی گنجی
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: باتوجه به اینکه پیک بیماری کرونا در سطح شهرستان شروع نشده بحمدلله تا امروز توانستیم بیماری کرونا در سطح کهگیلویه را کنترل کنیم.
بیماری کرونا تا امروز در کهگیلویه کنترل شده است

دکتر محمدطاها خادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رهیافت جنوب در دهدشت با اشاره به میزان مبتلایان کرونا در سطح شهرستان گفت: باتوجه به اینکه پیک شیوع بیماری کرونا در شهرستان شروع نشده با اینهمه خوشبختانه تا امروز شرایط بیماری کرونا در شهر دهدشت تحت کنترل است.

وی گفت: پیک شیوع بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه هنوز شروع نشده و شیوع این بیماری ظرف دوسه هفته آینده در شهرستان بیشتر می‌شود.

دکتر خادمی عنوان کرد: متاسفانه علیرغم شیوع بسیار بالای بیماری در سطح کشور و هشدارهای رسانه ملی، اما مردم در سطح شهرستان هنوز این وضعیت و شرایط حاد را به درستی درک نکرده و در سطح معابر در حال تردد هستند.

سرپرست بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت با اشاره به کمبودها و مشکلات در حوزه درمان، تصریح کرد: در خصوص تجهیزات و موارد مورد نیاز جهت مداوای بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت با مشکلاتی مواجه هستیم اما با اینهمه کادر درمان شبانه‌روز در حال مبارزه با این ویروس خطرناک هستند.

وی ابراز کرد: شهروندان روزانه هشدارهای بهداشتی و درمانی را از طریق رسانه ملی و فضای رسانه‌ای استان دنبال کرده و به تمامی دستورات و هشدارها دقت و توجه کنند.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: از شهروندان دهدشتی درخواست می‌کنم برای حفظ سلامتی خود و خانواده در منزل بمانند و از تردد غیرمجاز در سطح شهر خودداری کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه پیک شیوع کرونا از امروز تا دو سه هفته آینده در سطح شهرستان افزایش می‌یابد چنانچه شهروندان در سطح شهرستان رعایت نکنند قطعأ افرآد مبتلا به کرونا در کهگیلویه افزایش می‌یابد.

سرپرست بیمارستان امام‌خمینی(ره) خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان می‌خواهم به توصیه‌های پزشکی توجه کرده و همچنان در خانه بمانند و از تردد غیرضروری بپرهیزند.

نظر جدید
پربازدیدها