سه شنبه، 20 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981220006
سید مصطفی گنجی
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: صبح امروز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه بیش از ۱۰ هزار لیتر محلول آب ژاول در سطح شهرستان کهگیلویه توزیع شد.
دومین مرحله توزیع بیش از 10 هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، دکتر محمد طاهر طیب زادگان اظهار داشت: در راستای هماهنگی‌های صورت گرفته و به منظور ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه دومین مرحله تامین بیش از 10هزار لیتر محلول ضدغفونی کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد.

وی گفت: این حجم از محلول ضدعفونی کننده آب ژاول صبح امروز و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت تا نسبت به ضد عفونی کردن سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات و نهادها و نیز خانوارهای روستایی با نظارت خانه‌های بهداشت انجام شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در پایان از عموم مردم شهرستان کهگیلویه به جهت همکاری در این امر مهم تقدیر و تشکر کرد و افزود: تقاضای ما از مردم این است که به توضیحات متصدیان بهداشتی توزیع و مصرف این محلول ضد عفونی کننده توجه نموده و اجازه دهند تا تمامی معابر سطح شهرها و روستاها توسط افراد مرتبط با این امر گندزدایی و ضدعفونی شوند.

نظر جدید
پربازدیدها