پنج شنبه، 15 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981215001
سید مصطفی گنجی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: اورژانس قدیم دهدشت برای بیماران تنفسی و عفونی و گندزدایی تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه در روزهای گذشته انجا ...
تجهیز و راه‌اندازی اورژانس قدیم دهدشت و گندزدایی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهگیلویه + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهیافت جنوب از دهدشت؛ دکتر محمدطاهر طیب‌زادگان در خصوص راه‌اندازی اورژانس قدیم و اقدامات مهم بهداشتی درمانی در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی دکتر محمد‌طاها خادمی و مجموعه همکاران در بیمارستان، اورژانس قدیم(خاتم الانبیاء) مجدداً راه‌اندازی و با استقرار متخصص عفونی در این بخش خدمات مطلوبی به بیماران عفونی و تنفسی انجام شده است.

 وی گفت: در صورت صلاحدید متخصصین عفونی، بیماران مشکوک به کرونا ویروس در این بخش بستری و جهت ادامه  سیر درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت‌و‌درمان کهگیلویه با اشاره به هزینه‌های درمانی بیماران مبتلا به کرونا ویروس، تصریح کرد: بیماران متخصص عفونی با تعرفه دولتی در این بخش ویزیت می‌شوند.

وی عنوان کرد: با همت گروه جهادی شهید تقوی سوق، بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز درمانی شهید بهشتی، شهید رجایی و نیز کلنیک تخصصی امام سجاد(ع) گندزدایی شد.

طیب‌زادگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مردم، همکاری همه دستگاههای دولتی و نظامی و همت مجموعه بهداشت و درمان بتوانیم در جهت پیشگیری، مقابله و درمان این اپیدمی موفق و سربلند باشیم.

تجهیز و راه‌اندازی اورژانس قدیم دهدشت و گندزدایی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهگیلویه + تصاویرتجهیز و راه‌اندازی اورژانس قدیم دهدشت و گندزدایی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهگیلویه + تصاویرتجهیز و راه‌اندازی اورژانس قدیم دهدشت و گندزدایی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهگیلویه + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها