یکشنبه، 11 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981211002
سیروس بزمی
ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی و چشم پزشکی به بیش از 14هزار نفر از مردم شهرستان لنده/ سم پاشی شهرستان لنده جهت جلوگیری از ورود کرونا

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده، نورمحمد نعمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران  گفت:رسانه ها سربازان عرصه های افکار عمومی هستند که نقش آنان در جامعه در مقاطع حساس و بحرانی  جامعه بسیار مهم است.


رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد:هیچ خبری بدون هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان  به دلیل افزایش سطح نگرانی مردم منتشر نشود چرا که افکار عمومی نباید خدشه دار شود.

 

وی گفت:در حوزه امکانات و تجهیزات در سطح درمان به صورت روزانه رصد و یک دستگاه امبولانس اختصاصی و بیماران مشکوک به دهدشت منتقل می شوند.

 

نعمتی گفت:روزانه ۵۰لیتر مواد ضد عفونی در حال توزیع است که پمفلت و تراکت به صورت روزانه توزیع می گردد.


وی افزود: تمام اقدامات لازم ایمنی و پیشگیری در جهت ایمن سازی صورت گرفته است که در بحث جلوگیری از شیوع بیماری تدابیر خوبی صورت گرفته است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت:در بحث پیشگیری از شیوع بیماری انتظار  داریم مردم نسبت به خروج از منزل و مسافرت جدا خودداری کنند.

 

وی گفت:ماسک زدن به هیچ وجه برای کسانی که بیمار نیستند توصیه نمی شود که مهمترین مسئله بحث جلوگیری از شیوع است.


نعمتی گفت:بیش از چهارده هزار خدمت در حوزه دندان پزشکی تا کنون به اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان صورت گرفته است.

 

وی گفت: یکی از اقدامات مهمی که صورت گرفته است بحث حضور خیرین نوآوران سلامت  با بیش از دو هزار و ۲۸۵معاینه چشم صورت گرفته است که عینک بیشتر این افراد نیز به صورت رایگان ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: بیش از یکصدوچهار عمل جراحی چشم به همت خیرین سلامت صورت گرفته است که بیش از پانصدوهفتاد  خدمت نیز به دانش آموزان نیز صورت گرفته است.

 

نعمتی اظهارکرد: تا کنون جلسات زیادی در خصوص شیوه های پیشگیری از شیوع ویروس کوید19 یا همان ویروس کرونا صورت گرفته است که با همکاری ادارات مختلف در حال ضدعفونی اماکن عمومی در سطح شهرستان هستیم.

خبرنگار: طیبه برزیان

نظر جدید
پربازدیدها