چهارشنبه، 30 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981130005
سید مصطفی گنجی
پروین دانشور گفت: هنرمندان و ورزشکاران دوتا از ستون‌های تعالی و پیشرفت کهگیلویه بزرگ هستند که نیازمند توجه جدی به این دوقشر مظلوم جامعه هستند.
پروین دانشور: هنرمندان و ورزشکاران ستون‌های تعالی کهگیلویه بزرگ هستند

به گزارش رهیافت جنوب از دهدشت، پروین دانشور در گفتگو با خبرنگاران جوانانِ هنرمند و ورزشکار کهگیلویه را ستونِ تعالی فرهنگی دانست و گفت: امروز یکی از مهم ترین ظرفیت های کهگیلویه جوانان هنرمند منطقه است.


وی افزود: جوانان ورزشکار و هنرمند کهگیلویه با آثار مختلف خود در حوزه‌های ورزش، سینما، ادبیات و تئاتر افتخارات زیادی را برای منطقه به ارمغان آورده‌اند که موجب سربلندی استان و شهرستان شده است.


این نامزد انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: علیرغم درخشش هنرمندان و ورزشکاران کهگیلویه بزرگ در محافل مختلف هنری و ورزشی در سطح کشور، این دو قشر از مظلوم‌ترین و مغفول‌ترین اقشار در شهرستان هستند.


دانشور تصریح کرد: معتقدم توجه ویژه به حوزه ورزش و هنر و ادبیات و نیز تامین زیرساخت‌های مختلف برای حمایت از هنرمندان یکی از اولویت‌های مهمی است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.


تنها کاندیدای زن انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی زمینه توجه جدی به ورزشکاران و هنرمندان فراهم شود تا این قشر با تلاشها و تولیدات خود به تعالی فرهنگی استان کمک کنند.

 دانشور با تاکید بر اهمیت فرهنگِ بومی در توسعه متوازن گفت: نمی‌توان بدون توجه به ظرفیت‌های فرهنگی منطقه به توسعه متوازن امیدوار بود.


تنها کاندیدای زن کهگیلویه اظهار داشت: استان ما از ظرفیت‌های فرهنگی بومی دارای وسعت و عمق قابل توجهی است که با توجه به آنها میتوان به شکل‌گیری توسعه در استان امیدوار بود.


وی تاکید کرد: نباید با پررنگ کردنِ ابعادِ فرهنگیِ زندگی کلان شهرها و طبقه متوسط شهری ساکن در این نقاط کشور الگوی فرهنگی خودمان را دستکاری کنیم.


دانشور افزود: معتقدم باید با استفاده از ظرفیت‌های رسانه، نهادها و دستگاههای فرهنگی و همچنین سازمانهای مردم نهاد در راستای حفظ دارایی‌های فرهنگی استان خودمان بکوشیم و آنها را بازتولید کنیم.


این کاندیدای زن کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: شناختِ نقاط قوت فرهنگی استان و تقویت آنها و همچنین شناخت برخی نقاط ضعف و تلاش برای بهبود آنها اولویت اساسی هر مدیر، مسئول و سیاست گذار فرهنگی باید باشد.

نظر جدید
پربازدیدها