سه شنبه، 29 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981129003
سید مصطفی گنجی
تنها کاندیدای زن تاریخ انتخابات کهگیلویه بزرگ جهت بسترسازی برای شراکت بیشتر زنان در حوزه سیاست فراخوان عمومی اعلام کرد.
فراخوان عمومی پروین دانشور در خصوص بسترسازی جهت شراکت بیشتر زنان در سیاست

به گزارش رهیافت جنوب از دهدشت، پروین دانشور تنها کاندیدای زن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ با جمعی از بانوان دیدار و به سوالات آنها پاسخ داد.

 برپایه این گزارش گروهی از بانوان جوان که از طریق فضای مجازی از کاندیداتوری نخستین زن داوطلب مجلس از کهگیلویه مطلع شده بودند، دوشنبه شب به طور هماهنگ در محل ستاد مرکزی خانم دانشور حاضر شدند و حمایت خود از تنها کاندیدای زن کهگیلویه بزرگ را اعلام نمودند.

پروین دانشور ضمن تشکر از حضور بانوان در ستاد مرکزی طی سخنان کوتاهی خطاب به این گروه حامیان گفتمان حقوق زنان کهگیلویه عنوان کرد: «اگر چه کاندیداتوری یک زن از انقلاب مشروطه تا امروز در کهگیلویه بی‌سابقه بود و همین می‌تواند یک فرصت محسوب شود اما باید در نظر داشت که رای قابل قبول به گفتمان حقوق زنان کهگیلویه لازم است تا این فرصت تبدیل به تهدید نشود.

وی تصریح کرد:  فارغ از رقابت برد و باخت، هر چه این گفتمان رای بالاتری جلب کند زنان بیشتری جرات ورود به این عرصه را در خود خواهند دید.»

 دانشور حاضران را کاندیداهای بالقوه آینده خطاب نمود و خاطرنشان کرد: مشتاقانه از ورود زنان دیگر به انتخابات آینده استقبال می‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود حضور احتمالی خود در دوره‌های آینده انتخابات مجلس را مشروط به موقعیتی دانست که به گفتمان حقوق زنان کهگیلویه و تقویت خودباوری زنان کمک کند.

فراخوان عمومی پروین دانشور در خصوص بسترسازی جهت شراکت بیشتر زنان در سیاست

نظر جدید
پربازدیدها