سه شنبه، 29 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981129002
امین روانان
مجلس گرفتار در کلیشه های کهنه /تحول در راه است

به نام
رهیافت جنوب /به قلم بهنام جاودان اصل ؛ ما آنچه از مجلس آینده میخواهیم، نه یک مطالبه شخصی و نه یک مطالبه گروهی و جناحی است بلکه فراتر از همه اینها یک مطالبه مکتبی و گفتمانی است. مطالبه ای در چهارچوب انقلاب اسلامی و در جهت تحولی گسترده می باشد.
مجلس آینده میبایست سیاستگذاری ها و قانون گذاری های خود را برمبنای فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در جهت علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق، اقتصاد و بهبود معیشت مردم ، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی کشور، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و بهبود سبک زندگی به جلوه گاه ظهور برساند.
مجلس به کلیشه های کهنه مبتلا گردیده است و نیاز به تحول اساسی وجود دارد. طبق فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم: " انقلاب اسلامی همچون پدیده ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده ی تصحیح خطاهای خویش است، اما تجدیدنظر پذیر و اهل انفعال نیست." 
تحول شدنی و دور از انتظار نیست، بارقه های امید را باید شکوفا کرد. مردم با انتخاب کسانی که منافع مردم و کشور را مبنا قرار دهند وظیفه ی عالیه خود را به انجام می رسانند. مردم با رای خود به تفکری نه خواهند گفت که بیشتر از آنکه درگیر و دغدغه پایین و بالا شدن نرخ تورم و رکود اقتصادی در کشور را داشته باشند و بیشتر از آنکه دغدغه رفع تحریم ها را داشته باشند و بیشتر از آنکه در فکر و به دنبال راهی برای رفع مشکلات و محرومیت مناطق مختلف کشور باشند، بی تاب عکس سلفی گرفتن با خانم موگرینی هستند و دغدغه آنها ایجاد ارتباط با فلان بنگاه اقتصادی است و با غرق شدن در وسوسه های رانتی عملا مردم فراموش شده آن تفکر می باشد.
میثاق ما با امام خمینی(ره)و شهدا
میثاق ما با رهبری انقلاب
حرکت در چاچوب گام دوم انقلاب می باشد و این بیانیه چراغ راه آینده چله دوم انقلاب و موتور پیشران کشور بسمت آینده ای روشن است.
تحول اساسی در راه است و شکوفه های امید به آینده در حال جوانه زدن است.مردم در گرانی لجام گسیخته و بیکاری فراگیر و رکود در بازار و فشارهای اقتصادی فراوان گرفتار هستند اما می دانند که رای آنها میتواند بیشترین تاثیر را داشته باشد، چرا که یک مجلس انفعالی یعنی ضعیف شدن قانونمداری در کشور ، یعنی رخت بربستن عدالت در کشور ، یعنی سو مدیریت در کشور و قص الی هذا...
اما در انتخابات پیش رو رای مردم رای به مجلسی عدالت محور است، رای مردم یک نه بزرگ به کسانی است که با سرنوشت مردم معامله شخصی و جناحی کردند، کسانی که با رای مردم به مجلس آمدند که راوی عدالت و حامی ملت باشند اما و اما نبودند و نشدند.
رای مردم؛ مبارزه با ویژه خواری تاریخ گذشته هاست.
رای مردم؛رای به ایستاگی و مجلس باعزت است.
رای مردم؛ رای به مبارزه با فساد و رانت خواری هاست.
رای مردم برآمده از خواست مردم است.

نظر جدید
پربازدیدها