دوشنبه، 28 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981128008
سیروس بزمی
بانیت خالص و ذات پاک آمدم تا بتوانیم طرح های بزرگی را به پایان برسانیم / مردم طعم شیرین خدمت را به دور از مسائل سیاسی بچشند

به گزارش رهیافت جنوب، نطق انتخاباتی سردار هاشمی پور نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر لنده برگزار شد.

در این مراسم رحمان  نوری از چهره های اصلاحات در سخنانی از حمایت قاطع اصلاح طلبان لنده خبر داد و گفت:ما اصلاحات در انتخابات مشارکت می کنیم اما به نفع کاندیدایی مصادره نمی کنیم. ما آمدیم تا دیگر به عقب برنگردیم هیچ کس ما را پای تریبون نکشید جز حقوق از دست رفته ۱۶ ساله این مردم. شعله اصلاحات با فوت هیچ کاندیدایی خاموش نخواهد شد.

نوری با بیان اینکه برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت۸۵ فاکتور در رابطه با توانایی در حوزه زیر ساختی و عمرانی و…بود گفت: از مجموع ۱۰۰ امتیاز هاشمی پور ۹۵ امتیاز و رقیب او تنها ۱۵ امتیاز کسب کرد.

وی افزود: چند امتیازی که رقیب ما در این جدول گرفت دین شرح بود:

آیا دور گذشته حضور داشت؟ بله

آیا شکست خورد؟ بله

آیا دوباره آمد؟ بله

به صورت اتفاقی عدد امتیازات او همخوانی داشت با ۱۵ هزار رای کسب شده در دوره گذشته!

نوری با بیان اینکه ما جریان اصلاحات هشدار می دهیم که آتش ۱۶ ساله ای که بر افروخته‌ای دامنگیر خودت خواهد شد بیان داشت: امروز ان آتش خاکستر بزرگی است که پای هر کاندیدای سر به هوایی را خواهد سوخت ما دوران مترسک را سپری کردیم تمام مزرعه را مترسک ها خوردند بیچاره کلاغها.

نوری گفت: دیروز صدایی را شنیدم که می گفت آن مرد آمد! ما هم می گوییم آن مرد آمد اما سد رفت،  بیمارستان رفت.. افتخار رفت ..عمران رفت..ای کاش ان مرد هرگز نمی آمد .من هم می گویم آن مرد آمد اما در دوم اسفند ماه برای همیشه خواهد رفت

وی ادامه داد: کسی که در دور گذشته ۱۵ هزار رای کسبی داشت عملا نمی تواند وارد انتخابات شود.

عدل هاشمی پور در نطق انتخاباتی خود با اشاره  به تلاش های زیادی که برای دیار اولین ها صورت گرفته است  گفت:اما امروز در ضمره آخرین ها است، از همه جریانات سیاسی و کسانی که در حوزه توسعه لنده گام برداشتند باید تقدیر کنیم و از دکتر ضرغامی و شیخ نظری و همه کسانی که ما را یاری کردند قدردانی می کنیم.
وی افزود: باید از همه کسانی کمک داده اند که امروز تعداد چمن های شهرستان به بیش از ۲۷چمن رسیده است تشکر کرد،  همه اینها خدمات ارزشمند نظام هستند، فرماندار وقت لنده اجازه ندادند برای کلنگ زنی چمن مصنوعی ایدنک که  خودم پیگیری کرده بودم بروم،شنیدن درد مردم و جوانان برای من لازم بود که در روستاهای بزرگه،ایدنک،قیام از برکات این سفر یوده است.
وی گفت: پنجاه میلیون برای دانشگاه پیام نور گرفتیم و ابرسانی از سد کوثر در حال اجرا است که این آب برای بیش از پنجاه سال تامین است.
هاشمی پور  گفت:امبولانس هایی به ارزش یک میلیارد تومان بود که امروز دوتا برای لنده آمده است، که از همکاری دکتر قاضی زاده هاشمی تشکر می کنیم، اخذ مجوز بیمارستان ۳۲تختوابی لنده و راه اندازی درمانگاه تخصصی و راه اندازی فاضلاب شهری لنده و خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان مایه خیر و برکت است.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر سعیدی کیا از وی گلایه های داشتیم و  کارهای عام المنفعه خواستم که امروز اقای مهندس فتاح رئیس بنیاد شد که در سفر وی به  لنده گازرسانی به موگرمون تصویب شد و تاپایان سال کلیدش زده خواهدشد.
وی گفت:بنیاد مستضعفان یکی از ظرفیت های مهم برای این شهرستان است و برای منظقه گردشگری موگرمون نیز صحبت هایی شده است، با آمدن  فتاح کارهای بزرگی باید انجام داد تا لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.
وی خطاب به موحد گفت: امنیت مردم برای بنده مهم است و همواره مردم را به رعایت امنیت و همکاری با نیروهای امنتی دعوت کرده ام، و نمی خواهم۹ جوانان کشته شوند و فرمانداری به اتش کشیده شوند و باید اعتقاد به رعایت امنیت داشته باشیم و نباید امنیت مردم را به مخاطره بیاندازیم.
هاشمی پور افزود: پنج دوری که ۸ بودید جرا متوجه نشدید،  من برای شخصیتت و لباست احترام قائل هستم و چرا مسائلی را مطرح نکنم و تو خودت می دانی ویکبار با مت کشتی گرفتی و میدانی صدها مسئولیت داشتم و شش سال شهردار و مترو ساز و پتروشیمی و شبکه ابیاری و غیره را ساخته ام ولی شما! با این همه سوابقی که داشتم می توانستم بروم زندگی ام را کنم و جوانی ام را برای امینت این کشور دادم تا امنیت بماند و تمام  عمرم را برای خدمت به مردم با تجارب ارزشمند خویش گذاشتم تا دود  جاده لنده به تشان در چشمم برود.
وی گفت: اینجا شهرستان تو بود قلعه رئیسی و دیشموک هم بود چرا کاری نکردید، حاج اقا دیروز در شهرستان بهمئی انتخابات تمام شد و اگر یک درصد شک داشتم امروز آن یک درصد هم بر طرف شد و برنامه ریزی‌هایم را کردم و می گویم به دو دور قانع نیستم و مثل  تو می خواهیم پنج دور باشیم.
وی گفت:خدایا با نیت خالص و ذات پاک آمدم تا بتوانیم طرح های بزرگی را به پایان برسانیم تا این مردم طعم شیرین خدمت را به دور از مسائل سیاسی بچشند و به این خدمت افتخار می کنیم، من به برادرم گفتم یک برنامه بیاور، دو برنامه من تکمیل طرح ها و ایجاد اشتغال است.

خبرنگار: طیبه برزیان

نظر جدید
پربازدیدها