یکشنبه، 27 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981127002
سیروس بزمی
برخورد قاطع نیروی انتظامی با راه اندازی کاروانهای خودرویی و پیاده روی کاندیدای مجلس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده گفت: کاندیدای مجلس از راه اندازی کاروانهای خودرویی و پیاده روی خودداری کنند، چرا که نیروی انتظامی شدیدا برابر قانون در این رابطه برخورد میکند.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده ، فرزین جمشیدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنده در جمع خبرنگاران بیان کرد: امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است ما هم ضمن دعوت از همشهریان عزیز به حضور حداکثری و پر شور پای صندوقهای رای با بسیج کلیه نیرو ها و امکانات و ظرفیتها تلاش میکنیم تا با برقراری امنیت مطلوب که دغدغه همه مسولیت و دست اندرکاران انتخابات هست زمینه حضور حداکثری پای صندوقهای رای را فراهم آوریم.

وی افزود: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم تمهیدات لازم انتظامی و ترافیک در شهرستان پیش بینی شده است دیدگاه ما در امنیت انتخابات دیدگاه بی طرفانه و در چارچوب نظم و مقرراتی است که باید اجرا شود.

جمشیدی اظهار داشت: کاندیدای مجلس از راه اندازی کاروانهای خودرویی و پیاده روی خوداری کنند چرا که نیروی انتظامی شدیدا برابر قانون در این رابطه برخورد میکند.

وی ادامه داد: مسئولین ستادهای انتخابی مقررات را رعایت کنند ایجاد آلودگی صوتی و راه بندان و گره گرافیکی نکنند ستادهای انتخاباتی نباید نزدیک به هم باشند و از انجام اقدامات تنش زا بین طرفداران خودداری شود نصب هرگونه پوستر و یا بنر تبلیغاتی کاندیدها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ممنوع بوده و با خاطیان برخورد وبه مقام قضایی معرفی میشود، پلیس با افرادی که با وسایل نقلیه مرتکب حرکات نمایشی شوند برخورد قانونی مینماید وسایل نقلیه ای که با حرکات نمایشی و مارپیچ باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان به خصوص در ایام انتخابات شوند توقیف و رانندگان به مراجع قضایی معرفی میشوند.

نظر جدید
پربازدیدها