یکشنبه، 27 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981127001
امین روانان
ایجاد گفتمان جدید و برنامه مدون  /بی مهری های قلم به دستان در رد صلاحیت چهره های شاخص و ارزشی /شعار اصلی در حوزه تشان ایجاد قطب کشاورزی و گردشگری  و رونق کسب و کار

به گزارش رهیافت جنوب از بهبهان حجه السلام برازش در جمع مردم ولایتمدار تشان گفت؛آن چیزی که امروز نسل ما نیاز دارد ایجاد فضاهای برای گفتمان های با ایلات و عشایر در این منطقه است .
وی گفت ؛کسانی در این دیار و حوزه انتخابیه هستند که دست به قلم شدند وامروز بخشی از مردم این حوزه انتخابیه را نگران کنند .
دکتر محمود ضرغامی و دکتر باج و دکتر نجاتی سه شخصیتی وارسته و تلاشگر بودند که متاسفانه توسط فرزندان همین حوزه انتخابیه مورد بی مهری قرار گرفتند وبا استفاده از زر و زور و تزویر  نگذاشتند این سه عزیز در این عرصه سیاسی حضور پیدا کنند.

شهر تشان با ۶۵روستا نیازمندی های و مطالباتی دارند که در طول این ۴۰سال از انقلاب نمایندگان ادوار مختلف نتوانستند این خواسته های قشر زحمت کش را براورده کنند و متاسفانه شاهد هیچ تغیری در بخش زیر ساخت ها در این شهر نبودیم .
بی مهری های زیادی در حق مردم و عشایر این منطقه شده است که عشایر این شهرستان که قریب به ۱۰۰خانوار می باشند که در این شهر زندگی می کنند ولی هنوز املاکشان متعلق به استان کهگیلویه و بویر احمد است و هنوز مسولین این شهر نتوانستند مشکل این عزیزان را حل کنند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد ؛امروز این دیار تشنه خدمت است و تشنه مدیریت صحیح است و نسل نخبه شهر تشان فریادشان این است که در اعتبارات شهرستانی و استانی نسبت به مناطق محروم اجرای عدالت را رعایت کنند .

برازش گفت ؛ما آمده ایم که بایک گفتمان جدید و با یک برنامه مدون  نسل امروز مردم حوزه انتخابیه بهبهان را سر و سامان بدهیم و در اشتغال در حوزه ازدواج و مسکن قوانین خوبی وضع کنیم که دامنه آن برای خدمت رسانی به این دیار برسد .

شعار ما به مردم تشان رونق کشاورزی است و تلاش خود را برای ابیاری از طریق سد مارون انجام خواهیم داد .

انشالله با وفاقی که در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری و زیدون به وجود  امده بتوانیم جشن پیروزی را در دیار ارجان و نقاط مختلف برگزار کنیم

 

ایجاد گفتمان جدید و برنامه مدون  /بی مهری های قلم به دستان در رد صلاحیت چهره های شاخص و ارزشی /شعار اصلی در حوزه تشان ایجاد قطب کشاورزی و گردشگری  و رونق کسب و کارایجاد گفتمان جدید و برنامه مدون  /بی مهری های قلم به دستان در رد صلاحیت چهره های شاخص و ارزشی /شعار اصلی در حوزه تشان ایجاد قطب کشاورزی و گردشگری  و رونق کسب و کارایجاد گفتمان جدید و برنامه مدون  /بی مهری های قلم به دستان در رد صلاحیت چهره های شاخص و ارزشی /شعار اصلی در حوزه تشان ایجاد قطب کشاورزی و گردشگری  و رونق کسب و کار

نظر جدید
پربازدیدها