شنبه، 26 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981126002
سیروس بزمی
 نخبگان سیاسی بدانند اگر دور هم جمع نشویم و خدمات زیربنایی و اساسی به مردم انجام ندهیم باید در قیامت پاسخگوی محاکمه باشیم.
گازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شود

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از قلعه رئیسی عدل هاشمی پور در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم قلعه رئیسی گفت: همه جریانات فکری زیر چتر رهبری و ولایت زندگی می کنیم، باید قدردان مردم باشیم که با وجود همه مشکلات همواره در صحنه هستند و از نظام اسلامی دفاع می کنند، مسوولان باید اراده خود را قوی و به مردم خدمت کنند.

هاشمی پور بیان کرد: به برکت نظام‌اسلامی در اقصی نقاط کشور خدمات ارزنده انجام گرفت، ۴۱ سال از عمر نظام می گذرد آیا توانستیم محرومیت را از منطقه فراری دهیم؟ تنفرها را کنار بزنیم بدبینی نسبت به دیگران را کنار بزنیم و اخلاق را رعایت کنیم.

گازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شود

وی افزود: امروز به لطف خدا جریان های اصلاح طلب و اصولگرا در کنار یکدیگر قرار گرفته و در برابر قانون سر تعظیم فرود آوردند یکدست شدند مر قانون را رعایت کردند، انسانهای بزرگی در این جریان وجود دارد قرار نیست از همدیگر فرار کنیم، نخبه کشی به مردم ضرر می زند، این مردم چه گناهی کردند.

هاشمی پور ادامه داد: نخبگان سیاسی بدانند اگر دور هم جمع نشویم و خدمات زیربنایی و اساسی به مردم انجام ندهیم باید در قیامت پاسخگوی محاکمه باشیم.

این کاندیدای انتخابات گفت: اصلاحات از استان یزد سرچشمه گرفت اما همین یزدی ها درسرزمین کویر، آب کشاورزی از خلیج فارس و آب شرب از زاینده رود می آید، برای طرح آبرسانی یزد، چپ و راست ما را به صلابه کشیدند مواخذه می کردند، برنامه زمانبندی تعریف می کردند، مدیریت کردند تا آب به یزد رسید.

هاشمی پور ادامه داد: تا زمانی که چاروسا گازرسانی و آبرسانی نشود به بخش کشاورزی اهمیت ندهیم، اینترنت پرسرعت نشود، به درمان و بهداشت اهمیت ندهیم؛ نمی توانیم به جایگاه واقعی برسانیم.

وی افزود: اقداماتی که به برکت نظام اسلامی در بخش چاروسا انجام گرفت، هیچ کس بر گردن شما منتی ندارد، من از نردبان هیچ کسی بالا نرفتم، اگر گزارشی می دهم آدم پیگیری‌ هستم.

هاشمی پور با بیان این که گازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود گفت: 19 میلیارد تومان اعتبار شبکه گازرسانی پیمانکار قرارداد منعقد کرده است، نگرانی برای گازرسانی منازل روستایی وجود ندارد، اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شود.

گازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شودگازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شودگازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شودگازرسانی مهمترین خدمت به چاروسا بود/ 19 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی برای چاروسا تخصیص داده شد/ اگر کسی را خداوند بخواهد عزیز کند با فضای مجازی و تخریب ها ذلیل نمی شود

نظر جدید
پربازدیدها