چهارشنبه، 23 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981123002
سیروس بزمی
نمایندگانی کار آمد، کارساز و کاربردی و ایستاده مقابل دشمنان وارد مجلس کنید ؛بیایید قیامت و آخرت خود را با دنیای دیگران معامله نکنید و کاری کنید که هم تکلیف شرعی و هم به و ...
خاطرات تلخ قبل از انقلاب باید برای نسل های امروزی تبیین شود تا بدانند چه بر سر مردم می آمد/ انتخاب اصلح می تواند مجلس قدرتمند بصیر و هوشمند به ارمغان آورد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی راهپیمائی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمئی با تبیین جایگاه انقلاب در منطقه و جهان،خواستار انتقال تجربیات تلخ قبل از انقلاب به نسل جدید شد.

سردار مهدی انصاری گفت: امسال در چله دوم انقلاب هستیم، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض می کنم.

وی گفت: از مردمی که بار دیگر حضور معنا دار خود را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

سردار انصاری افزود:ملت قهرمان انقلابی ایران در چنین روزی در سال 57 بعد از ایثار و از خودگذشتگی، با تبعیت از معمار کبیر انقلاب،انقلاب اسلامی را بیان نهادند و ریشه های استکبار جهانی در کشور را ریشه کن کردند.

این مقام ارشد نظامی استان خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب بار دیگر شاهد قدرت نمایی اسلام در جهان بودیم،امام(ره) یک فرستاده و رسول الهی برای ملت ایران بود.

سردار انصاری گفت: امروز به برکت خون شهیدان و ولایت فقیه ایران اسلامی پیشواست و در میدان عمل در منطقه و جهان میدان داری می کند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب خورشید خودباوری ملت ایران منور شد، ملتی که در سال‌های نه چندان دور توان ساخت مصنوعات اولیه را هم نداشت اما امروز به فناوری های پیشرفته در حوزه مختلف علمی و نظامی مانند نانو و موشکی دست یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ملت ایران به برکت وفاداری اش، توانست مزد ولایت مداری خود را از خداوند بگیرد.

وی با بیان اینکه توانمندی های نظام نباید محدود به دهه فجر شود، گفت:خاطرات تلخ قبل از انقلاب باید برای نسل های امروزی تبیین شود تا بدانند چه بر سر مردم می آمد.

سردار انصاری با بیان اینکه پویایی ایران اسلامی عنصری محیرالعقول نیست که بعضی آن را در سازش می جویند، افزود: راز ماندگاری انقلاب ما در مقاومت است،هرجا و در هر حوزه ای که مقاومت کردیم، پیروز شدیم.

عضو شورای تامین استان با گرامیداشت چهلمین روز عروج ملکوتی سردار سلیمانی،گفت: ایشان در طول حیات طیبه اش با ولایت مداری، مجاهدت و نثار خون پاکش برای ما دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورد.

سردار انصاری تقویت محور مقاومت و دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت را از دستاوردهای مجاهدت سردار سلیمانی در منطقه عنوان کرد و افزود:می خواستند یا ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس محور مقاومت را ضعیف کنند اما کار آنها نتیجه عکس داد.

وی با بیان اینکه اکنون همه معادلات به سود جبهه مقاومت به پیش می رود و دنیا به کام دشمنان آنچنان تلخ خواهد شد که آسایش و راحتی به چشم خود نخواهند دید، تصریح کرد: مردم ما راه روشن و صراط مستقیم شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه در آستانه ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم،گفت: مجلس نقش سرنوشت سازی در آینده کشور دارد ؛انتخاب اصلح می تواند مجلس قدرتمند بصیر و هوشمند به ارمغان آورد.

سردار انصاری خطاب به مردم گفت:نمایندگانی کار آمد، کارساز و کاربردی و ایستاده مقابل دشمنان وارد مجلس کنید ؛بیایید قیامت و آخرت خود را با دنیای دیگران معامله نکنید و کاری کنید که هم تکلیف شرعی و هم به وظیفه اجتماعی خود را ادا کرده باشید.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخابات مسائل قومی و قبیله ای را خاتمه دهند، افزد: باید در تصمیم گیری عاقلانه عمل کنیم ، اگر مسیر را خلاف برویم برای ما مضر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با انتقاد از حضور تفنگ به دستان در کارناوال های انتخاباتی ،خاطرنشان کرد:در همین ایل و تبار بهمئی کسانی به واسطه تیراندازی در مراسمات جان خود را از دست داده و جامعه ای را به عزا نشاندند.

سردار انصاری با انتقاد از تبلیغات نابجا و هنجار شکنانه برخی کاندیداها، گفت:کاروان کشی، ایجاد مزاحمت، ترافیک مسیرها و گروه گروه به خانه مردم وارد شدن، کاری اشتباه است ؛بگذارید مردم آزاد باشد، بگذارید فرهنگ مردم رشد و ارتقا پیدا کند.

وی افزود:مردم با این شیوه تبلغیات مسیر را اشتباه می روند ،من هم مثل شما به شخصی رای می دهم اما بینی و بین الله خانواده ام هم نمی دانند.

سردار انصاری تصریح کرد:نکته دیگر در انتخابات اینکه خط قرمز پلیس امنیت و ضمانت آرای مردم است که هم مردم عزیز و هم مسئولان این موضوع را تأیید خواهند کرد.

این عضو شورای تامین استان ادامه داد:ما در کمال بی طرفی و در راستای حرمت مردم و نمایندگان، اجازه حضور غیرقانونی افراد در محل استقرار صندوق ها و بی نظمی و نا امنی نمی دهیم.

سردار انصاری گفت: نیروها و همکاران من در نیروی انتظامی مانند سالهای گذشته با قدرت بیشتر این ماموریت مهم را با همراهی مردم به پایان می رسانند تا مردم در آرامش و امنیت، با انتخابی آگاهانه ،عاقلانه و بصیر بهترین ها را به مجلس بفرستند.

وی در پایان از همه کسانی که در برپایی مراسم باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب همکاری کردند به خصوص سپاه ، روحانیت،نیروی انتظامی و همه مردم تقدیر و تشکر کرد.

نظر جدید
پربازدیدها