سه شنبه، 22 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981122009
امین روانان
فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود

عباس مشیری فعال فرهنگی و اجتماعی سخنران ویژه مراسم ۲۲بهمن در بخش سراسیاب بود .

وی گفت ؛حضور پر شور و مردمی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان از جامعیت اجتماعی و سیاسی و بلوغ انقلابی مردم عزیز است که ضمن ابراز نگرانی از مشکلات موجود، حمایت و قدردانی خود را از دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی اعلام می دارند.

 برای رفع مشکلات موجود و رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند عبور از مرزبندی های ناکارآمدِ سیاسی و پیروی از رهنمود های رهبر حکیم انقلاب هستیم‌، جناح های سیاسی تعصب تشکیلات خودشان را دارند و منافع سیاسی را بر منافع مردم ترجیح می دهند!

ایشان خاطر نشان کردند؛اقتصاد، اشتغال ،تحریم، تعهد، تخصص،عدالت، تبعیض و...مشکلات مشترک مردم هستند و راه نجات بخش از این شرایط، انقلاب درون سیستمی و  مدیریت کارآمدِ جهادی و انقلابی است.

نسل امروز ما باید به مطالعه ی تاریخ معاصر بپردازد  تا روشن شود که انقلاب اسلامی بود که (ما می توانیم) را به ما تزریق کرد و توانستیم از واردات اسلحه ی ساده به ساخت موشک های بالستیک و نقطه زن برسیم! از معالجه توسط پزشک های غیر بومی هندی به فوق تخصص های ایرانی در عرصه پزشکی رسیدیم، از نوکری شاه مملکت در مقابل استکبار، به رهبری جهان اسلام و غرب آسیا تبدیل شدیم!

ما می توانیمِ انقلاب بود که شجاعت تعطیلی سفارت خانه یا همان دفتر جاسوسی آمریکا را به ما داد!


تربیت انسان های مجاهد، مردمی، خدمتگذار و اسطوره های بین المللی نظیر حاج قاسم سلیمانی از برکت بستر های معنوی انقلاب بود!


در تمام دنیا نه فقط بین فرماندهان، بلکه بین رجل سیاسی کشور های جهان اسطوره ای همچون شهید قاسم سلیمانی پیدا نمی کنید!

ما در جنگ تمام عیار اقتصادی، نظامی و فرهنگی با دشمنان هستیم، کلیت کفر به مصاف اسلام آمده است، جنگ‌ امروز، جنگ تمدن هاست و بی شک، فروپاشی کفر در این مصاف حتمی است.

مورد هدف قرار دادن پهباد آمریکایی و نابودی پایگاه نظامی آنها موجب شکستن قدرت پوشالی آمریکا توسط ایران شد تا دیگر کشور های مختلف جهان به خودباوری و مقاومت در مقابل آمریکای جنایتکار برسند و اینها از برکات مجاهدت های تربیت شدگان انقلاب است.


باید دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تشریح شود، در صادرات نفتی و غیر نفتی پیشرفت چشم گیری داشتیم، امروز ما در ساخت پالایشگاه و عرصه ی صنعتی به خودکفایی رسیدیم، در راه سازی، سد سازی، علم نانو و نیروگاه های هسته ای موفق بودیم، در بسیاری از عرصه ها کشور ما در رتبه ی اول تا دهم جهان قرار دارد که ذکر مصداقی آنها زمانی بیشتر را می طلبد.


انقلاب اسلامی وابستگی و سکون را  به استقلال و حرکت تبدیل کرد، سلطنت و حکومت فردی را به جمهوریت و اراده مردمی تغییر داد، ذلت را تبدیل به عزت، تحقیر را تبدیل اقتدار، و در یک کلام کرامت انسانی را برای مردم عزیز ایران فراهم کرد.

شیعه و حتی ایران در طول تاریخ از چنین جایگاه بین المللی برخوردار نبوده است، امروز تمام محافل، مجالس و تصمیمات بین المللی وابسته و متاثر از مواضع ایران اسلامی است.


ما مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم، معتقد هستیم مشکلات موجود نتیجه ی فاصله گرفتن از آرمان های انقلابی و ریشه در عوامل مدیریتی ادوار مختلف دارد!

حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در سرنوشت مملکت هم حق است و هم تکلیف و یکی از مهمترین ابزارهای نقش مردم در اداره ی امور کشور میباشد.


ما به وضعیت موجود قانع نیستیم و باید دنبال شرایط مطلوب باشیم، به آینده امیدواریم و برای قوی شدن در عرصه های مختلف تلاش میکنیم.

باید خودسازی را از خودمان شروع کنیم، در هر جایگاهی که هستیم نقش خودمان را مهم بدانیم، مادران به خوبی تربیت کنند، معلمان در نقش خود تاثیرگذار باشند، دانشجویان فعال باشند و مسئولین مفید باشند تا به قله های پیشرفت برسیم.

 

فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی سخنران بخش سراسیاب بود /مشکلات موجود را کتمان نمی کنیم و معتقدیم که مشکلات موجود نتیجه فاصله گرفتن از ارمان های انقلاب بود

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها