دوشنبه، 21 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981121004
سیروس بزمی
جشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویر

به گزارش رهیافت جنوب، جشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد.

علی شکیبا معاون پرورشی و مربی طرح شهید بهنام محمد هنرستان کاردانش ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه فجر گفت : دههٔ فجر در ادبیات سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید چهارده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و در نهایت در بیست و دوم بهمن ماه با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

سرگرد باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند با تلاش، پشتکار و وحدت و همدلی آینده ایران را خواهند ساخت.

جشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویر

 پسنده افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید علم و دانش در دنیا سهمی دارد که این سهم باید با تلاش دانش آموزان و فرهنگیان و دانشجویان بیشتر شود.

وی گفت: امروزه ثروت جدید در علم، دانش و فن آوری است که نیروی انسانی متخصص می‌تواند جامعه بهتری ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان در کشور ادامه داشت، اما با هدایتگری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم هیچگاه نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

پسنده ادامه داد: مردم با شور و شعور انقلابی همیشه از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست می‌کنند.

وی گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران به الگوی کشور‌های دیگر تبدیل شده است.

در پایان این مراسم که جمعی از مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند از ۳۰دانش آموز ممتاز علمی و فرهنگی هنرستان کاردانش از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان و عوامل اجرایی مدرسه تجلیل شد.

جشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویرجشن دهه فجر و چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در هنرستان کاردانش شهرستان بهمئی برگزار شد + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها