یکشنبه، 20 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981120007
سیروس بزمی
 محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.

به گزارش رهیافت جنوب، محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی و دبیر قرارگاه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی مهم‌ترین طرح بسیج بود که در سال 97 اجرا شد و همچنان ادامه دارد.

 محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.

وی گفت: این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید بهنام محمدی از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

آشنا افزود: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید حداقل چهار ویژگی در وی به وجود بیاید. این فرد باید عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: تمام این ویژگی‌ها در صورتی هویت‌بخش است که فرد دارای دیدگاه تمدنی و نگاه بلندهمتانه باشد و برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

وی در ادامه گفت: این طرح هم اکنون در ۴مدرسه شهرستان بهمئی نیز اجرا می شود و فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در مدارس برای دانش آموزان صورت می گیرد

آشنا اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در راستای طرح شهید بهنام محمدی محفل انس با قرآن در برخی از مدارس برگزار میگردد که در راستای ارزشهای اسلامی و تربیت جوان مومن انقلابی که هدف اصلی طرح شهید بهنام محمدی هست گام بر میداریم.

وی عنوان کرد: در طرح شهید بهنام محمدی شروع برنامه ها در مدرسه است و سپس در مسجد برگزار می شود.

آشنا در پایان گفت: این مراسم با حضور قاریان دانش آموز مدرسه و مربیان طرح شهید بهنام محمدی مدرسه برگزار شد.

 محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد. محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد. محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد. محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد. محفل انس با قرآن درمدرسه شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.

نظر جدید
پربازدیدها