دوشنبه، 14 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981114006
سیروس بزمی
 یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس

به گزارش رهیافت جنوب، یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد.

این یادواره با محوریت لاله های روشن به همت مدیر و معاونین مدرسه و مربیان طرح شهید بهنام محمدی مدرسه سمیه برگزار شد.

ستوانیکم پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی در این یادواره با بیان اینکه، امروز شهدا نیاز به تجلیل و تمجید ما ندارند، گفت: برگزاری یادواره شهدا به این دلیل است که چراغ راه روشن شود و همه ما در این راه قدم برداریم.

 یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب نقشه های زیاد و راه های گوناگونی را برای ما طراحی کرده اند که وظیفه همه ما این است که در مقابل این نقشه های طراحی شده در راه صراط مستقیم که همان راه خدا است قدم برداریم تا گمراه نشویم. در حالی که مردم ایران اسلامی خود را برای یک جشن ملی در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌کنند، دشمنان با به راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی درصددند فعالیت‌های براندازانه خود را به نتیجه برسانند. در گذشته دشمن روی جنگ روانی متمرکز بود و اکنون با گسترده شدن فعالیت مردم در شبکه‌های اجتماعی و افزایش دسترسی به اطلاعات، بُعد عمیق‌تری از جنگ به اجرا در آمده است دشمنان پس از ناکامی‌های بیشمار از توطئه‌ها و جنگ‌های تحمیلی امنیتی، نظامی و نرم بر ملت قهرمان ایران جنگ جدیدی را بر ملت ایران تحمیل کرده‌اند که از آن باید به جنگ شناختی یادکرد.

آشنا جنگ شناختی را امروزه یکی از جدی‌ترین حوزه‌ها جهت تاثیرات آرام و خزنده بر سبک زندگی، نگرش و باور افکار عمومی دانست و تصریح کرد: جنگ شناختی درصدد هدف قرار دادن قوه شناخت مردم و نخبگان جامعه با تغییر هنجارها، ارزش‌ها، باورها، نگرش‌ها و رفتارها از طریق مدیریت ادراک و برداشت است. این نوع جنگ شکل تکامل یافته تر، پیشرفته‌تر، عمیق‌تر و وسیع‌تر جنگ روانی است که مبتنی بر جامعه شبکه‌ای و با استفاده از رسانه‌های نوین بوده و با مدیریت ادراک انجام می‌شود.

وی بهترین راه برای مقابله با این نوع جنگ شناختی، ارتقای آگاهی و سطح بالای سواد رسانه ای در میان طیف خاکستری و افزایش هوشیاری عمومی دانسته اند.

 آشنا خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: مواظب باشید از مسیر شهدا و پیامبران گمراه نشوید در غیر اینصورت به دره گمراهی سقوط خواهید کرد.

وی ادامه داد: امروز همه ما نیاز به تفکر شهدا داریم، شهدا در راهی رفته اند که همه ما و شما دانش آموزان باید در آن مسیر قدم بگذارید.

در پایان این برنامه از مادر شهید عیدی رامنژاد،مادر شهید امان الله درخشان، همسر شهید خداداد عبادی فر،همسر شهید حبیب الله باشنگ و همسر شهید رضا امینی تجلیل شد.

 یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس یادواره شهید بهنام محمدی و ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان بهمئی در مدرسه شهیده سمیه شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس

نظر جدید
پربازدیدها