شنبه، 12 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981112009
سید مصطفی گنجی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: نمایشگاه بزرگ تخصصی مبلمان و لوستر باهمکاری صنعت و معدن کهگیلویه و اتاق اصناف شهرستان در شهر دهدشت راه‌اندازی شده است.
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویر

احمد حکیم در گفت‌و‌گو با رهیافت جنوب در دهدشت اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ تخصصی مبلمان و لوستر باهمکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان برپا شده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۹ بهمن تا ۱۴ بهمن در محل نمایشگاه‌های دهدشت و به مدت ۵ روز راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به تعداد غرفه‌ها در این نمایشگاه، گفت: باتوجه به میزان مساحت فضای نمایشگاه تعداد ۶۰ غرفه راه‌اندازی شده که تعداد ۲۰ غرفه تولیدی بوده و ۴۰ غرفه دیگر نیز فروشنده هستند.

وی با بیان اینکه تحویل اجناس به مشتریان به مدت ۲۰ روز کاری طول می‌کشد، عنوان کرد: غرفه‌های تولیدی از استان‌های اصفهان، یزد، تبریز، مشهد، آذربایجان‌غربی و تهران حضور دارند.

حکیم تصریح کرد: از غرفه‌های فروشنده برای ضمانت تحویل اجناس به مشتریان، ضمانت‌نامه معتبر گرفتیم و شهروندان به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانند اجناس خود را خرید کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در روزهای گذشته در شهر یاسوج نیز برگزار شده بود، گفت: کلیه اجناس این نمایشگاه با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

حکیم با اشاره به اینکه انواع لوستر، مبلمان، فرش، تخت‌خواب، پتو و سایر مصنوعات در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه از تولیدی‌های معتبر ساخت داخل هستند و همشهریان عزیز می‌توانند با اطمینان کامل از این نمایشگاه خرید کنند.

نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویرنمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویرنمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویرنمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویرنمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویرنمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در دهدشت راه‌اندازی شد + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها