شنبه، 12 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981112006
سید مصطفی گنجی
لنز حق‌خواه کهگیلویه برای پاشیدن جوهر قلم خود در دوم اسفند برنامه‌های این دو کاندید را برای توسعه سیاسی این شهرستان زیر تیغ جراحی خود درازکش می‌کند.
یادداشت سیاسی/ تعبیر لنز حق‌خواه کهگیلویه

آنچه که در زیر مطالعه می‌کنید یادداشت یکی از مخاطبین رهیافت جنوب است و انتشار آن به معنی تأیید تمام یا بخشی از آن نیست، شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود آن را نقد کنید.


یادداشت سیاسی سید عباس آشنایی؛ انتخابات کهگیلویه در حال تکاپوی عجیبی است که تمامی مخاطب‌ها را با هر فکر و سلیقه‌ای مجذوب جذبه خود میکند.

 

دوسوی فینال انتخابات را نمایندگانی قدرتمند در دست گرفته‌اند که این رقابت یکی از دو مرد قدرتمند کهگیلویه ای را وادار به شکست تلخ میکند.

شکست هرکدام از کاندیداها برابر مرگ همیشگی وی در سیاست است!!!

از طرفی محمد موحد نماینده پنج دوره مجلس بوده است که همین سابقه، وی را به سناتوری قدر به جامعه معرفی کرده است و از آن سوی میدان عدل هاشمی‌پور که فقط یک دوره در مجلس بوده با موحد رقابت میکند و هر دو کاندید متوجه حساسیت موضوع برخلاف اطرافیانشان شده اند.


به راستی موحد سیاستمداری قدرتمند است که بعد از سالها سکان نمایندگی مجلس را به دست داشته و همچنان با همان روحیه و پتانسیل ادوار گذشته اعلام حضور کرده است و این جسارت موحد مطمعنا عدل هاشمی‌پور را دچار دلهره‌ای شدید می‌کند.

عدل هاشمی پور باتوجه به اینکه در سطح کلان کشوری کارگشای بسیاری از پروژه های اجرایی بوده و از این اهرم از سال‌ها پیش برای نمایندگی کهگیلویه به درستی استفاده کرده که او را در سال ۹۴ به مجلس رسانید و  واقعیات موج کهگیلویه خبر از رقابت نفس گیری را میدهد؟


بهارستان و مرگ!!!

واقعیت این است که دستپاچگی دو کاندیدای کهگیلویه‌ای شاید برای بهارستان نباشد و شکست این رقابت نفس‌گیر را به مرگ خود تعبیر می‌کنند.


مرگ برای کیست؟

شاید بیشتر مرگ سیاسی برای کسی باشد که هنوز از چشمه بهارستان سیراب نشده و جرعه‌ای ناچیز در گلویش بشکند و آن طرف میدان هم کسی است که سیراب مجلس شده است و باز هم آمد تا قدرت را بعد از دوازده سال دوری دوباره احیا کند و این رقابت یکی از پرجذبه ترین رقابت‌ها در طول تاریخ کهگیلویه است.


فیس سیاسی موحد همان اطمینان خاطرهمیشگی در ادوار پیروزی ایشان بعد از شش یا هفت دهه از عمر خود را داراست. حال باتوجه به حساسیت موضوع هم برای کاندیداها هم برای کهگیلویه، باید گفت لنز حق خواه کهگیلویه برای پاشیدن جوهر قلم خود در دوم اسفند برنامه های این دو کاندید را برای توسعه آینده برای این شهرستان زیرتیغ تیز جراحی خود درازکش می‌کند.


حق خواهی آرمانی پایان ناپذیر است.

به قلم سید عباس آشنایی

فعال رسانه‌ای و سیاسی کهگیلویه بزرگ

نظر جدید
پربازدیدها