جمعه، 11 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981111002
سیروس بزمی
بیانیه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی بمناسبت دهه فجر و ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران 

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، بیانیه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی بمناسبت دهه فجر و ۴۱سالگی انقلاب اسلامی ایران به شرح ذیل است:

 انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند. امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) دانست . نوجوانان و جوانان دهه هشتادی انقلاب اسلامی، با بصیرت تاریخی و شناخت دقیق و درک عمیق شرایط کشور و صحنه بین الملل آماده تر از هر زمان دیگری همانند اسلاف پرافتخارشان ، همچون حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها و زینب کمائی ها و.... آماده ایفای نقش تاریخی خود در دفاع از عرض و ارض این مملکت بوده و تا تحقق تمدن اسلامی و دستیابی به قله های دانش و الگوسازی ایران عزیز در عرصه جهانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی –این فرزندان معنوی امام خامنه ای- که نسل چهارم این انقلاب سترگ محسوب می شوند همچون نسلهای پرافتخار گذشته و حتی مصمم تر از آنان ، در سایه هدایتهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ، لحظه ای در پیگیری تحقق آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر درنگ نخواهند کرد.

انشالله دانش آموزی و فرهنگیان بسیجی شهرستان بهمئی در یوم الله 22بهمن به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب و جمهوری اسلامی دوشادوش سایر اقشار مردم عزیز و قدرشناس ایران سربلند ، ضمن حضوری پرشکوه در این جشن بزرگ ملی ، دشمنان و بدخواهان این نظام الهی را برای همیشه ناامید خواهیم کرد. تقارن دهه فجر را با دهه فاطمیه(س) ارج می نهیم و بر حرکت خود و همگان بر صراط فاطمی(س) و در مسیر انقلاب تأکید می‌نمائیم.»

ستوانیکم پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیر بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها