پنج شنبه، 10 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981110002
امین روانان
از زمانی که دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره فولاد شدند روز به روز شاهد تحول وشکوفایی و توسعه صنعت فولاد اکسین خوزستان در رقابت های جهانی هستیم که نشان از عزم جدی این مجموعه ...
تولید ورق‌های ضد سایش در انحصار شرکت فولاد اکسین خوزستان/عزم جدی رئیس هیئت مدیره فولاد جهت رقابت در بازارهای جهانی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از خوزستان  ، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با تلاش جوانان ایرانی و با تکیه بر دانش و توان داخلی، علاوه بر تولید محصولات متنوع در این شرکت، موفق شدیم اختراع گرید ورق‌های ضد سایش را به نام خود ثبت کرده و آن ها را به مرحله تولید برسانیم.

او با بیان اینکه درحال حاضر ۸ محصول جدید وارد بازار شده، افزود: در سال‌های گذشته، ورق‌های هاردوکس که در صنایع معدنی استفاده می‌شود، بصورت ۱۰۰ درصد از کشور سوئد وارد می‌شد، اما هم اکنون گرید اوکسینال ۴۰۰ و ۴۵۰ که مورد نیاز صنایع معدنی است، در این مجتمع به تولید انبوه نیز رسیده است.

ابراهیمی اظهار داشت: هم اکنون با خط عملیات عریض ورق‌ها در مجموعه فولاد اکسین، توان تولید گرید‌های بسیار متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله؛ پتروشیمی، صنایع ساخت مخازن، کشتی سازی و… را داریم و می‌توانیم بیش از ۶ هزار گرید را در ایران تولید و به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، تصمیم داریم سالانه ۳ محصول جدید که تکنولوژی آن در کارخانه فولاد اکسین وجود دارد را باید به بازار عرضه نماییم.

این مقام مسئول تحریم‌ها را فرصتی برای اتکا به نیروی جوان و متخصصان داخلی در سال رونق تولید دانست و تاکید کرد: مطمئنا در آینده نیز اتفاقات خوب نیز رخ خواهد داد

نظر جدید
پربازدیدها