دوشنبه، 07 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981107003
سید مصطفی گنجی
نماینده اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمدی و عضو هیئت رئیسه مجلس سرانجام از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تأیید صلاحیت شد.
نماینده اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از تهران، "محمد علی وکیلی" نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران تایید صاحیت شد.

«باسلام؛ داوطلب گرامی (محمدعلی وکیلی)؛ صلاحیت شما توسط شورای محترم نگهبان تایید گردیده است. طی چند روز آتی کد انتخاباتی شما نیز در سایت فرمانداری تهران درج خواهد شد.
ستاد انتخابات فرمانداری تهران».

این پیامکی بود که روز گذشته بر صفحه موبایل مدیرمسئول روزنامه ابتکار نقش بست تا نشانه حضور وی در رقابت‌های انتخاباتی باشد.

محمدعلی وکیلی که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر کاندیدا شده است، پیش از این در اعلام نظر هیات‌های اجرایی با تایید صلاحیت و سپس از سوی هیات‌های نظارت با عدم احراز صلاحیت مواجه شد، اما شورای نگهبان قانون پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام صلاحیت وی را مورد تایید قرار داد تا مدیرمسئول روزنامه ابتکار یکی از کاندیداهای نهایی انتخابات مجلس دهم باشد.

وکیلی پس از تایید صلاحیت نهایی از سوی شورای نگهبان، در بیانیه‌ای با اشاره به جمله مشهور «میزان رای ملت است» از امام خمینی(ره)، اظهار کرد: «انتخابات متجلی ترین فعل جمهوریت است، جمهوریت نیز خواست تاریخی ملت ما و انقلاب اسلامی ما بوده و است، هر جوششی در انتخابات کوششی برای تثبیت جمهوریت نظام و در واقع تقویت نظام به حساب می‌آید. از این روی انتخابات مجلسینِ پیش رو می تواند تاییدی و تقویتی برای جمهوریت نظام به حساب آید».

 وی افزود: «خیز اول انتخاباتِ امسال (مرحله ثبت‌نام) خیره‌کننده بود. اینجانب نیز در این جوشش، بدون کوشش نماندم و عزم صیدِ نظرِ مردمِ صاحب نظر را نمودم. لذا با توجه به برنامه‌های خود و اقبال نظر مردم، گامی کوچک در این نمایشِ بزرگِ جمهوریت برداشتم و پا به عرصه انتخابات نهادم. اکنون با اعلام نظر مساعد شورای محترم نگهبان، خیز اول به رستاخیز امیدوارکننده‌ای انجامید! در خیز اول، اینجانب پای به وادی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نهادم و کنون در این رستاخیز نیز عزمِ دو چندان یافتم و تا انتها این راهِ قانونی را تا سامان کشور همراه خواهم بود. امید که مقبول نظر ملت افتد».

 وی در ادامه افزود: «بدیهی است که سامان و قوامِ ایران بسته به حضور فعالانه و مسوولانه همه سلایق متعهد به نظام است. رنگین کمان سلایق جمهوری اسلامی البته دامانی فراخ دارد که این نشان از ظرفیت بالای این نظام است. اینجانب با تاکید مجدد بر ترجیحِ قانون و تکریمِ تعدد سلایق، به نوبه خود از مردم عزیز و فهیم ایران به خصوص حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، شهرری و اسلامشهر دعوت می نمایم با طرد هر گونه قهر، به پای صندوق‌های رای بیایند و در نوشتنِ سرنوشت خویش سهیم شوند».

محمدعلی وکیلی که در حال حاضر مدیرمسئولی روزنامه  «ابتکار» با سابقه‌ای ۱۴ ساله را بر عهده دارد، پیش از این سوابقی چون مدیرکل فرهنگی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (دوره حجت‌الاسلام قمی)، راه‌اندازی ازدواج‌های دانشجویی در اواسط دهه هفتاد و مدیریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز را در کارنامه خود داشته است.

دکتر محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب و عضو کنونی هیئت رئیسه مجلس از فرزندان برومند کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها