یکشنبه، 06 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981106004
امین روانان
شایعاتی مبنی بر تغییر حوزه انتخابیه دو کاندید شاخص انتخابات کهگیلویه بزرگ در روزهای اخیر سبب نگرانی هواداران آنها شده است.
نَه عدل هاشمی پور جایی می رود نَه محمد موحد/انتخابات در کهگیلویه بزرگ ۳ قطبی است/صدای پای اصلاحات می آید/به شایعات توجه نکنید

رهیافت جنوب ؛نَ شایعاتی مبنی بر تغییر حوزه انتخابیه دو کاندید شاخص انتخابات کهگیلویه بزرگ در روزهای اخیر سبب نگرانی هواداران آنها شده است. 

فضای مجازی در کهگیلویه بزرگ پر از اخبار حاشیه ای پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و آن طور که دیده می شود عزمی در برخورد با این اخبار بی اساس از سوی مسئولان امر دیده نمی شود. متاسفانه بیشترین این اخبار حاشیه ای پیرامون دو گزینه شاخص است و بی اخلاقی های زیادی در گروه های واتساپی و تلگرامی دیده می شود.

اما دو موضوع که امروز خبرساز شد،خبر تغییر حوزه انتخاباتی آقایان عدل هاشمی پور و حاجی محمد موحد است که پیگیری عصر نیر از کذب بودن قطعی این خبر حکایت دارد.

بر همین اساس یکی از نزدیکان به عدل هاشمی پور انتصاب وی بعنوان مدیرعامل یکی از شرکت های پتروشیمی و یا تغییر حوزه انتخابیه را تکذیب کرد.

این منبع خاطرنشان کرد متاسفانه بی اخلاقی های زیادی در کهگیلویه درحال شکل گیری است و امیدواریم همه برای نشاط و حضور گسترده در انتخابات کمک کنند و با اخبار دروغ آرامش جامعه رابه هم نزنند.

بر همین اساس یکی از نزدیکان موحد به عصر نیرگفت: حاجی موحد بطور حتم تا پایان انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی و اعلان نتایج آرای آن در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  حضور فعال خواهد داشت.

 

وی افزود: سید محمد موحد  همانند گذشته در  کنار مردم کهگیلویه بزرگ خواهد بود و به هیچ حوزه انتخابیه تغییر مکان نخواهد داد.

براساس یافته های رهیافت جنوب ،درروزهای آینده حداقل یکی از گزینه های اصلاح طلبان تایید صلاحیت و انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی کهگیلویه سه ضلعی می شود.

نظر جدید
پربازدیدها