پنج شنبه، 03 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981103002
امین روانان
زمزمه تاییدیه دکتر رضا دهبانی/ آیا اصلاحات مجددا دربهمیی احیا می شود؟

رهیافت جنوب -روانان/ -دکتر رضا دهبانی از طیف دکتر منطقیان و دکتر کامرانی از طیف دکتر لاهوتی برای مجلس یازدهم ثبت نام کردند و هر دو نفر  از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند .

به نقل از منابع آگاه در تهران زمزمه های تاییدیه دکتر رضا دهبانی در ۱۲بهمن شنیده می شود و شاهد پست های معنا دار دکتر رضا دهبانی در پیج اینستاگرام خود در این زمینه که شاهد دعوت به صبر و حوصله  به طرفداران خود تا تاییدیه نهایی صلاحیت ها در ۱۲بهمن می باشد .

حال باید دید که آیا دکتر لاهوتی و دکتر  کامرانی چهره محبوب  طیف لاهوتی از نیروی منطقیان حمایت می کند یا رفتار متقابل محمود منطقیان مبنی بر سکوت خود و طرفداران در دور گذشته  را دنبال می کند یا از دکتر دهبانی حمایت می کند و پایانی بر اختلافات را شکل می دهد .

با توجه به فرصت کم باید دید که اصلاحات کهگیلویه چه تحرکاتی خواهند داشت و از این(( کما )) خارج خواهند شد. 
با توجه به اینکه اندک نیروهای جریان اصلاحات به طرف دو کاندیدای اصولگرا متمایل شدند آیا اصلاحات در این حوزه انتخابیه مجددا وارد رقابت با دو چهره شاخص  اصولگرا خواهند شد یا نه ؟

آیا جریان اصلاحات می تواند از مافیای قومیت در حوزه کهگیلویه و بهمیی و چرام و لنده عبور کند و با کار تشکیلاتی رقیب سختی برای طیف اصولگرا باشد، و اصلاحات در این حوزه انتخابیه را  احیا کند یا نه ؟

 

پست معنا دار دکتر دهبانی به هواداران خود  نوید احیا مجدد این جریان در کهگیلویه است .

سلام علیکم

*وفای به عهد یکی از صفات نیکوی مردم ایران زمین و مورد تاکید دین اسلام است*
*اینجانب به عهدی که با مردم دیارم بسته ام تا ازحقوقشان دفاع کنم وفادارم و روز دوازدهم درکنارهمه عزیزانی که صبوری پیشه کرده اند و برعهد خود مانده اند نقطه عطفی را درتاریخ کهگیلویه.بهمئی.چرام و لنده خلق خواهیم کرد*

خدمتگزارمردم: *رضادهبانی پور*

نظر جدید
پربازدیدها