پنج شنبه، 03 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981103001
امین روانان
هر دو حریف بسیار قدر و به فنون همدیگر آشنایی کامل دارند
کهگیلویه بزرگ حساس ترین حوزه انتخابیه استان‌/ بازی حیثیتی " هاشمی - موحد"

رهیافت جنوب  - علی حقیقی : انتخابات کهگیلویه بزرگ بی شک یکی از حساس ترین انتخابات های  پس از انقلاب  این حوزه انتخابیه و با تاکید موکد حساس ترین انتخابات  این دوره استان‌ کهگیلویه و بویراحمد است .


دو رقیب اصولگرا اکنون‌ در میدان مبارزه چنان به هم پیچیده اند که گویی تمام حیثیت خود را به کارزار آورده اند تا با ضربه فنی دیگری بزمی تاریخی برای یاران خود به ارمغان آورند.

هاشمی سرمست از پیروزی چهارسال قبل و با تکیه بر هر آنچه تاکنون اندوخته سوگند یاد می کند برای همیشه سناتور را خانه نشین کند و  البته که موحد فردای آن شکست‌ تمام هم و غم خود را برای بازپس گیری صدر جدول قهرمانی جام حذفی از هاشمی بکار بست و این روزها تمام قد ایستاده تا آنچه را در طول این ۳۰سال کشت کرده برای آخرین بار برداشت نماید.

 

هر دو حریف بسیار قدر و به فنون هم کاملا آشنا هستند. هر دو سالها در یک سنگر بوده اند و به شیوه های جمع کردن رای کاملا آگاهند و این بازی را بسیار پیچیده تر می کند.هر دو از خاستگاه مشترک اصولگرایی هستند و نیروهای اطراف شان از این جبهه سیاسی .هر دو توان مالی نزدیک بهم و شیوه هزینه را بخوبی می دانند چرا که سالها کنار هم آموخته اند!

 

موحد می داند با یک شکست دیگر از هاشمی باید به پایان عمرسیاسی اش سلامی اجباری و   غمبار نماید و هاشمی می داند شکست‌از موحد پایانی تلخ خواهد بود بر شادی کوتاه مدت سرداری که دوست ندارد لشکر ش از مبارزه شکست خورده برگردد.

داستان‌ انتخابات کهگیلویه برای موحد و هاشمی تمام قد حیثیتی شده و  حتما پیروز جام حذفی کسی است که بتواند در یک ماه آینده از همه ظرفیت ها برای اقناع افکار عمومی و همراهی دلها نهایت بهره را ببرد . باید منتظر ماند و دید که چه می شود.

نظر جدید
پربازدیدها