یکشنبه، 15 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981015002
سیروس بزمی

به گزارش رهیافت جنوب، ویژه برنامه بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

 خانم دانشیان مسئول حوزه علمیه خواهر شهرستان بهمئی ضمن عرض تبرک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید سلیمانی هدف از برگزاری این مراسم را تجدید پیمان خواهران شهرستان بهمئی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانسته اند.

در این مراسم معنوی ستوانیکم پاسدار جهانگیرآشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیدامینی ومدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی با بیان اینکه شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حوزه های علمیه و تمامی مسلمانها و آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.

ویژه برنامه بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس

 آشنا گفت: قطعا جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این سرداران سرافراز، نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود. سپهبد سلیمانی سرباز و سردار انقلاب اسلامی و ملت های آزاده بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از مظلومین دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاء الله نائل آمد و دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی چون حاج قاسم و ابو مهدی عزیز گرچه سخت و جانکاه است اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: انتصاب سریع و شایسته سردار پاسدار اسماعیل قاآنی ازطرف مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه بیانگر این مسئله هست که امروزه در مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای هزاران قاسم سلیمانی تربیت یافته هستند.

آشنا با بیان اینکه شهید سلیمانی بعد از شهادت شهید احمد کاظمی بی تابی خاصی برای شهادت داشته اند و حتی مقام معظم رهبری بارها برای ایشان آرزوی شهادت داشته اند اما ذکر این نکته بسیار ضروری هست همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، سردار سلیمانی رفت، اما راه مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت و دشمن از این اقدام خود به شدت پشیمان خواهد شد.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

ویژه برنامه بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی برگزار شد + عکسویژه برنامه بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی برگزار شد + عکس

نظر جدید
پربازدیدها